Gå til innhold

Barbert eller ikke?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det ble litt mye å lese seg gjennom på den andre tråden, så jeg tenkte å lage en liten poll for å få litt oversikt ;p

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_guro_*
Skrevet

Har en tynn stripe foran, ellers helt glatt

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Samme her, svarer jeg helt glatt eller stusset da? :klø:

Skrevet

har liten trekant igjen foran, ellers glatt... visste heller ikke hva jeg skulle svare da.

er jo både stusset og glatt. :ler:

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Heia ubarbert! (bortsett fra bikinilinja da)

Skrevet

Faen, stemte før jeg leste spørsmålet.. Er per tiden ikke barbert selv (og stemte på dette), men ser gjerne at en partner er det. Kimser dog ikke av litt hår, da. ;)

Skrevet

jenta skal være glattbabert...gutten skal ha hår..

Skrevet

Her i huset barberes det å begge hold...Det er herlig! Glatt og fin :sjarmor:

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet
jenta skal være glattbabert...gutten skal ha hår..

Skal vi det? Åh. Bra du er her for å passe på :)

Skrevet

Jenta bør være enten glattbarbert eller stusset, disse hårgreiene er jeg ikke særlig glad i...

Skrevet

Hmm, finner ikke riktig alternativ for meg *s* Jeg varierer mellom glatt og trimmet. Glatt når jeg skal på date (noe som ikke skjer så ofte at det gjør noe), men til vanlig holder jeg det bare kort. Liker det ikke når det begynner å bli skog ut av det... Jeg vet ikke hvordan jeg vil ha det når jeg er i forhold, der tror jeg nok typen må ha litt og si (skog får han ikke, og jeg gidder ikke barbere meg mer enn et par ganger i uken heller).

På gutten... helst glatt på penis og ballene, ellers kan det godt være hår, for det er gøy å dra i så det gjør litt vondt :sjenert::sjarmor:

Skrevet

Glattbarbert. Håret der nede er så lyst, at det bare ser støvete ut hvis jeg sparer en stripe.

Skrevet
Glatt når jeg skal på date
Fint at dere også har planer om å hoppe i halmen når dere skal på date. Trodde det bare var oss ekle menn som tenkte slik :ler:

På kvinner liker jeg en liten firkant/trekant av hår i overkant av herligheten.

Helt barbert ser jo direkte flaut ut ! Best å spørre om alderen _enda en gang...

Hårete er greit nok, hvis dama er hippie, og ellers virker renslig og fornuftig.

Vi menn barberer oss i fjeset. Hater å begynne å klø der nede i dagesvis, bare for å være klar hvis en kvinne skulle dette ned i fanget mitt ;)

Gjest Jon Are
Skrevet

Som voksenperson må jeg si jeg reagerer umiddelbart negativt på disse glattbarberingsfundamentalistene. Hva er det som gjør at ellers oppegående jenter og gutter har fått en fiksering på noe som er direkte unaturlig og helseskadelig? er det medias dekadente framstilling av babykroppen/tenåringens uutviklede legeme som noe sexy som gjør at voksne kvinner føler behov for å se ut som småjenter nedentil?

som mann bli jeg frastøtt av slik dekadent selvskading.ja,jeg vil påstå at det er det det dreier seg om!

Den gangen jeg var i forhold gav jeg med en gang beskjed om at kvinnekjønnet slik det framstår naturlig er det eneste rette.

Med hilsen fra Jon Are

Gjest Norwegian Blue
Skrevet
Helt barbert ser jo direkte flaut ut ! Best å spørre om alderen _enda en gang...

Yay, noen andre som ikke syntes barbert ser noe fint ut :sjenert:

Skrevet

uff nei :tristbla: fremmede reagerer negativt på at jeg barberer meg nedentil... :forvirret:

Skrevet
Den gangen jeg var i forhold gav jeg med en gang beskjed om at kvinnekjønnet slik det framstår naturlig er det eneste rette.

Med hilsen fra Jon Are

Du GA BESKJED OM? Hva om hun følte seg mest komfortabel med å barbere seg da? Gleder meg til den dagen min kjære gir meg beskjed om hvordan jeg skal se ut der nede...

Skrevet
Fint at dere også har planer om å hoppe i halmen når dere skal på date. Trodde det bare var oss ekle menn som tenkte slik  :ler:

På kvinner liker jeg en liten firkant/trekant av hår i overkant av herligheten.

Hårete er greit nok, hvis dama er hippie, og ellers virker renslig og fornuftig.

Vi menn barberer oss i fjeset. Hater å begynne å klø der nede i dagesvis, bare for å være klar hvis en kvinne skulle dette ned i fanget mitt  ;)

Har ikke sex på første daten, men kaaanskje på andre hvis jeg liker han veldig godt (men da ikke samleie), og hvis han scorer bra nok til å få en tredje date så blir han vel nærmest overfalt og dratt i seng kjappest mulig :sjarmor::sjenert:

Men altså, det er mye greiere å ha det gøy med ballene hans om de er barbert! Men det er ikke noe must, egentlig, er jo ganske artig å nappe litt i hårene der og (ja, jeg digger å nappe i håret på menn, både der nede og på magen og brystet hvis de har litt av det) :sjarmor:

Gjest Jon Are
Skrevet
Du GA BESKJED OM? Hva om hun følte seg mest komfortabel med å barbere seg da? Gleder meg til den dagen min kjære gir meg beskjed om hvordan jeg skal se ut der nede...

jeg gav beskjed om dette fordi jeg av erfaring vet at dette frigjør kvinnen fra det dekadente patriarkatet,pedofile kvinnebildet som har undertrykket kvinnen siden tidenes morgen.

Dessuten er det media som gir beskjed.jeg bare frigjør!

med hilsen fra Jon Are

Gjest Alf Kaida
Skrevet
jeg gav beskjed om dette fordi jeg av erfaring vet at dette frigjør kvinnen fra det dekadente patriarkatet,pedofile kvinnebildet som har undertrykket kvinnen siden tidenes morgen.

Dessuten er det media som gir beskjed.jeg bare frigjør!

med hilsen fra Jon Are

Så flott at du gir beskjed når noen skal frigjøres!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...