Gå til innhold

Undertøy som klemmer inn?

Anbefalte innlegg

Gjest LoisLane
Skrevet

Har ikke akkurat paddeflat mage, etter at den har vært rugekasse for fire flotte unger. :wink:

Jeg er på jakt etter undertøy som glatter og dytter skikkelig inn uten at det tyter ut noen andre steder. hva skal jeg velge?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg også !! Jeg har prøvd endel korsetter men de er ikke stramme nok.. Har allerede kjøpt kjole fra USA som er to str for liten i midjen!! Hva skal jeg gjøre..Jeg misforsto str litt skjønner dere... :(

Skrevet

Jeg kjøpte torsolette hos Christiane brudesalong i Oslo og dette holdt virkelig magen min inn. Det var riktignok litt for vidt i livet da jeg kjøpte det, men jeg sydde det inn med symaskinen selv slik at det ble skikkelig stramt. Poenget er å finne et korsett/torsolette med en del spiler foran,da disse klemmer inn magen.

Torsolette så slik ut: http://www.brashop.com/carnival/car313.htm

Skrevet

Augustbrud02; Hvor mye betalte du for settet?

Skrevet
Augustbrud02; Hvor mye betalte du for settet?

Jeg betalte 990 kroner for torseletten og 250 kroner for stringtrusen. I tillegg kom strømpene som kostet 150 kroner (men var av meget god kvalitet).

Skrevet

Jeg kjøpte en torsole for kr 1200,- Den holdt godt inn. Jeg måtte ha den lange typen og den var det ikke alle som hadde. De fleste brudesalongene jeg var i førte kun den korte typen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...