Gjest Gjest Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Hørte en sang på radioen tidligere i dag, er litt usikker på hvilken kanal, men muligens Radio Tønsberg. Husker ikke så mye av den, men refrenget (?) gikk som følger: "If you had a wish, what would it be? If you had a wish, would it be about me?". Håper noen vet hvilken sang dette er, og hvem synger. Har prøvd å søke på google, men er ikke så god på det. (Hvis det er noen som gidder å søke opp, gidder dere samtidig å skrive hva dere brukte som søkeord?)
Gjest Blanca Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Kan det være denne? Jeg brukte søkeordene "if you had one wish lyrics".
Gjest gjesta Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 Kan det ha vært Roxette? Jeg fant en tekst her! Klikk her for å se nøyaktig hva jeg søkte på!
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 Sweet Jane: Ja, det var den! Tusen takk!!! Blanca: Det var ikke den, men tusen takk for at du forsøkte. Etter å ha prøvd å søke med samme søkeord som dere, klarte jeg det selv også. Så da har jeg lært noe nytt i dag også. Man bør altså ha med "lyrics" bak når man søker etter for eksempel en tekst!?
Gjest gjesta Skrevet 24. september 2006 #5 Skrevet 24. september 2006 (endret) Jepp, smart å ta med lyrics! Og hvis du skal søke etter en sang hvor du er rimelig sikker på rekkefølgen av noen bestemte ord, lønner det seg å sette anførselstegn rundt dem. Hvis du f.eks. leter etter Barbie Girl, og vet at en del av teksten lyder nøyaktig I'm a Barbie girl, og at de også nevner ordene plastic og fantastic, kan søket se sånn ut: "I'm a Barbie girl" plastic fantastic lyrics Kanskje ikke verdens beste eksempel, men det er jo mulig at du fikk med deg poenget. Endret 24. september 2006 av Sweet Jane
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 Roxette - One Wish helt ny låt fra Roxette, kom ut på singel i går Catchy som få!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå