Gå til innhold

Noen som vet hvilken sang dette er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte en sang på radioen tidligere i dag, er litt usikker på hvilken kanal, men muligens Radio Tønsberg.

Husker ikke så mye av den, men refrenget (?) gikk som følger:

"If you had a wish, what would it be? If you had a wish, would it be about me?".

Håper noen vet hvilken sang dette er, og hvem synger. Har prøvd å søke på google, men er ikke så god på det. (Hvis det er noen som gidder å søke opp, gidder dere samtidig å skrive hva dere brukte som søkeord?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være denne?

Jeg brukte søkeordene "if you had one wish lyrics".

Skrevet

Sweet Jane: Ja, det var den! Tusen takk!!!

Blanca: Det var ikke den, men tusen takk for at du forsøkte.

Etter å ha prøvd å søke med samme søkeord som dere, klarte jeg det selv også. Så da har jeg lært noe nytt i dag også. Man bør altså ha med "lyrics" bak når man søker etter for eksempel en tekst!?

Skrevet (endret)

Jepp, smart å ta med lyrics! Og hvis du skal søke etter en sang hvor du er rimelig sikker på rekkefølgen av noen bestemte ord, lønner det seg å sette anførselstegn rundt dem. Hvis du f.eks. leter etter Barbie Girl, og vet at en del av teksten lyder nøyaktig I'm a Barbie girl, og at de også nevner ordene plastic og fantastic, kan søket se sånn ut:

"I'm a Barbie girl" plastic fantastic lyrics

Kanskje ikke verdens beste eksempel, men det er jo mulig at du fikk med deg poenget. ;)

Endret av Sweet Jane
  • 2 uker senere...
Skrevet

Roxette - One Wish

helt ny låt fra Roxette, kom ut på singel i går :) Catchy som få!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...