*Lillian* Skrevet 17. januar 2003 #1 Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg kødder ikke meg overskriften, assa!! Jeg trenger virkelig hjelp nå.... Jeg har en mappe under E-stasjonen som heter "Lillian", der jeg har alt av mine ting på PCen. Jeg har en CD-RW plate som jeg bruker som sikkerhetskopi, og oppdaterer den med jevne mellomrom. (Altså lagrer hele min Lillian-mappe ned på denne CDen.) Så gjorde jeg dette her om kvelden. Den forrige mappa jeg lagret ned het "Lillian131002" (datoen for når jeg gjorde oppdateringen sist). Så oppdaterte jeg hele greia på nytt nå, og kalte da mappa for "Lillian140103." Etter dette var gjort og sånn, så sletta jeg den mappa som var datert 131002, for den hadde jeg ikke lenger bruk for siden jeg hadde oppdatert med alt nytt som var lagt til i mappa. Sletta altså hele mappa, og tømte papirkurven etterpå. Så skulle jeg inn på den nye mappa mi i går, altså den "Lillian140103". Da oppdager jeg til min store forskrekkelse at mappa som kaltes "Lillian131002" var gjenoppstått!! Den var der igjen!! :o Hm, trodde da at jeg var blitt sosete, og bare sletta den på nytt...men den kom igjen...og igjen...og igjen....og jeg sletter...og sletter...og sletter... Hva er dette for noe, da?? Den er ikke skrivebeskyttet eller noe, så det er ikke noe slikt som gjør at den ikke vil slettes. Den vil bare rett og slett være der!! :o Fikk også et annet problem med PCen på dette tidspunktet. Skulle inn på mailen min (Outlook Express bruker jeg) for å svare på noen mailer jeg hadde liggende der. Da er ALLE mailene mine SLETTET!! Absolutt ALT var borte, gone with the wind! :o :o Den eneste mailen som lå der, var en jeg fikk da jeg åpna Outlook'en... Det var "Velkommen til Outlook Express 6" !!! Jeg ble jo skikkelig forbanna, jeg hadde jo mailer jeg skulle svare på... Så alle som venter mail, BEKLAGER!! Kontaktlista mi på Outlook'en har vært intakt hele veien, den er det eneste som ikke er slettet derfra. Vel, jeg fikk da summa meg til å gjort litt der lell, men så! Åpna Outlook'en igjen senere, og da skjedde det samme igjen!! Alle mailer borte, og kun den velkomstmailen som kom inn! I dag skjedde det igjen, da jeg kom hjem fra jobb og slo på PCen.... :o Blir nesten redd, jeg... Hva ER det for et spøkelse som er ute etter meg da?? Det er skikkelig frustrerende!! Den ene mappa jeg vil bli kvitt, den går igjen som et annet spøkelse! Det jeg vil beholde, det forsvinner som dugg for solen!! Jeg blir gal av dette tullet her! Hva har skjedd, egentlig? Kan noen flink PC-mennesker hjelpe meg, pleeease? Sorry at innlegget ble så langt, men jeg tenkte jeg fikk gå i detalj så kanskje disse datakyndige KG-menneskene forstår hva dette spøkelset i min PC er.... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 17. januar 2003 #2 Del Skrevet 17. januar 2003 Eh.. skulle ikke du på by'n da? Skjønte ikke noe av dette jeg... Burde vel ikke ha svart en gang kanskje, men... skulle ikke du på by'n? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 18. januar 2003 #3 Del Skrevet 18. januar 2003 Hehe.. Høres morsomt ut! :D Lillian, lille venn.. Start maskina di opp på nytt. Vær sikker på at du logger på som rett person. Hvis dette skjer igjen, burde du kontakte en eksorsist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 18. januar 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 18. januar 2003 Jordbæra mi! Jeg har slått PCen av....jeg har slått den på....Jeg har restarta....Jeg har avslutta...Jeg har logga av...Jeg har logga på..... Still the same!!! Hvor i huleste finner jeg en Pc-eksorsist, da?? Nei, jeg tror jeg roper et navn nå, jeg... Som kanskje kan hjelpe meg? DOOOOOOOOOOORIIIIIIIIIIAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNN *sukk* Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 18. januar 2003 #5 Del Skrevet 18. januar 2003 Høres ut som at du kan ha fått ett snev av virus på Pcen din.. Hvis ikke dette er tilfelle høres det fryktelig skummelt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 19. januar 2003 #6 Del Skrevet 19. januar 2003 Snakket med min smarte sambo. Han hadde hørt om det samme problemet før. Løsningene var: -Filsystemet ditt har tatt kvelden, eller harddisken din holder på å ryke og windows forsøker å rette dette opp. -Windows TROR at en av disse feilene har oppstått og forsøker å rette det opp. Start med scandisk og sjekk;) Hvis du ikke finner noe feil, kan du forsøke å formatere disken. Hvis du derimot finner noe feil, og scandisk ikke klarer å reparere den, burde du skifte harddisk. God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 19. januar 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 19. januar 2003 :o Det hørtes sannsynlig ut, Jordbær!! Oppdaga plutselig at en disk til har det blitt noe tull med... Så er spørsmålet: Din sambo snakket på filsystem som skal ta kvelden. Hvordan kan man eventuelt rette opp igjen det? Hvis det går an? Skal ta en scandisk i løpet av natta, jeg... Takker for svar iallfall sålangt!! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 19. januar 2003 #8 Del Skrevet 19. januar 2003 Scandisk retter opp filsystemet:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå