Gjest motemolbo Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 hei! jeg skal ut neste helg, og har planlagt å se aldeles fantastisk ut har bestemt meg for en svart enkel topp som er lett å kle opp, men lurer på hvaslags tilbehør som gjelder for tiden? jeg er litt enkel i stilen, liker klassiske snitt og rene farger, men kan gjerne pynte med smykker og sminke. er gull fortsatt bra? og kan jeg bruke lilla sminke med gullsmykker? ellers har jeg så lyst på et skikkelig fint par drainpipejeans, a'la dette: babyphat jeans lekre, nes pas? noen som vet hvor jeg kan finne slike bukser for tiden? bor i en litt mindre by, så jeg må nok satse på en eller annen kjedebutikk. (kjekt med kjekke priser og... ) kan man fortsatt bruke drainpipes inni etpar lekre støvletter? bianco støvletter disse er jo helt fantastiske, men synd å gjemme dem under buksa.. eurosko lave støvletter disse er også fine. høres dette ut som en grei look? vil gjerne ha tips jeg altså..
Gjest Tanita Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 H&M har drainpipes. Jeg tror også Vero Moda har. Bianco-støvlettene der var digg!
Gjest Meep Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 Jeg har kjøpt disse på Only, og de er de nye favorittbuksene mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå