Gå til innhold

Jeg er såååå forelsket!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lykkeliten_*
Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten min i to år. Vi bor hver for oss og ser hverandre derfor ikke hver dag, men minst en gang i uken, noen ganger oftere. Hver gang jeg ser kjæresten min så blir jeg nyforelsket igjen. Det er helt sprøtt. Jeg har adri hatt noen lignende følelser for noen noen gang. Han er min andre halvpart. Jeg er så heldig. Hver gang jeg er sammen med han så får jeg et sånt forelsket, tåpelig flir som jeg ikke klarer å ta bort. Er det normalt å ha det sånn etter to år? Han har det på samme måte :) Livet er deilig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig å lese!! Håper dere har det sånn resten av livet! Nyt det!! :)

Skrevet

Deilig.... å være forelsket er den beste følelsen man kan ha....

har vært sammen bare 6mnd vi da.... :kose:

Skrevet

Jeg også :hjerte: Jeg må bare vente litt med å fortelle det.. Er redd for å si det for tidlig. At det skal ødelegge noe. Jeg må spille kortene mine riktig. Det er den jeg vil tilbringe resten av livet mitt med og få barn med og det er ikke et fnugg av tvil i mitt :hjerte:

Skrevet
Deilig.... å være forelsket er den beste følelsen man kan ha....

har vært sammen bare 6mnd vi da.... :kose:

Hmm, joa. Men er utrolig kjipt å være forelsket i en man ikke kan få da. Da blir det ikke så bra lengre.

Ikke for å ødelegge, hehe, det er kjempefint at dere er forelska.. Høres kjempedeilig ut! <3

Skrevet

Det er utrolig koselig å ha det sånn :) Selv har jeg vært sammen med kjæresten nå snart i 10 måneder, og jeg er fortsatt hodestups forelsket :hjerte: Det eneste som er litt kjipt er at han skal inn i militæret nå, og da får jeg ikke se han særlig ofte.

Skrevet

I går kom jeg sent hjem og var sliten. Og så ti minutter etter at jeg kom hjem så banket det på døren. Der sto min elskede, og han hadde kjørt en kjempe lang omvei for å se meg en time. Tror dere at trøttheten forsvant som dugg for solen og forelskelsen blomstret som aldri før? Vi har ikke kranglet en eneste gang på to år heller, jeg må være verdens heldigste!

Hilsen TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...