flickan Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Driver og kikker på brudepikekjoler. Min kjole ser slik ut. Skal ha denne buketten. Hvilken brudepikekjole liker dere? lurer på om jeg skal velge Ivory som kjolen min, eller rett og slett velge en annen farge. Flere av kjolene finnes i andre farger, men orker ikke finne frem.. kjole1 kjole2 kjole3 kjole4 kjole5 kjole6a kjole6b kjole7a kjole7b kjole8 kjole9
Minmy Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Må bare si: for en FANTASTISK kjole!! Hva slags merke er det/hvor har du kjöpt den? Tör jeg spörre om pris? (Og hva i h*** gjör jeg her inne ) Jeg synes forövrig at du skal ha farge på brudepikekjolene, velg utfra fargene i brudebuketten.... Okey, ser jo nå at bildet er fra Serenity...sorry ! *gravid og distré*
Sun Mei Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 Denne var pen. Og jeg er enig i at brudepikene kan ha kjoler i farge etter brudebuketten
mowgli Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 (endret) Kjole nr. 1 og 8 syns jeg var finest... og jeg ville hatt de i samme farge som din brudekjole Vil det ikke være vanskelig å ta opp fargen fra buketten i brudepikekjolen? Det skal litt til å matche f.eks. rosafargen fra buketten og til brudepikekjolen ser jeg for meg.... Endret 24. september 2006 av mowgli
minemor Skrevet 24. september 2006 #5 Skrevet 24. september 2006 Hei... Synes kanskje ikke at kjolene må ha farge i seg. Til din kjole likte jeg best nr 3 eller 8.... Har forøvrig kjøpt kjoler til mine jenter her, og er strålende fornøyd. Jentenes kjoler er helt hvite med røde detaljer. Rød hårpynt fulgte med og hvite lange silkehansker.....
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 Fine brudepikejoler (men jøssenammen så like de var) Nydelig brudekjole og bukett. Jeg synes ikke at noen av disse kjolene egentlig passet til din kjole, men om det er så farlig er ja en annen sak. Skjørtene ble så andeledes enn skjørtet ditt. De kan i allefall ike være hvite, så enten en lysere ivory en du har, eller lys rosa eller lys grønn eller noe annet som du kan ta opp i bukett synes jeg at ville være penest. Men det er klart, skal du ha to eller fire, for fire lys rosa barn kan bli litt mye, da er det bedre med lys ivory (de ender opp med å synes så innmari godt når de går som en sånn lysrosa flekk)
flickan Skrevet 25. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 25. september 2006 Takk for alle tips.. Tror jeg har bestemt meg for hvilken kjole jeg vil ha.. Jeg er enig i at ingen av de egentlig "matcher" kjolen min, for de har jo et helt annet snitt.. (heldigvis... ) Men det var ikke meningen at de skulle likne, jeg bare vet fra erfaring at folk gjerne vil se bilde av kjole og bukett når de skal vurdere, så overskriften min er jo litt dårlig formulert da.. Med tre brudepiker blir jo de en egen liten gruppe og det er ikke så viktig at de er like meg. Bare de passer inn i helheten.. Så derfor velger jeg en enkel og nøytral kjole, men er fortsatt litt usikker på farge.. Tror rosa kan bli litt "too much" for meg, så her må jeg tenke litt... kjole
Kykkelikokos Skrevet 25. september 2006 #8 Skrevet 25. september 2006 Ville valgt nr 9 i samme farge som din kjole.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå