Gjest Per Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Jeg har vært alene en god stund. Så treffer jeg en dame ute og vi snakket lenge sammen den kvelden. Utveklsler tlf nr. Så skravler vi lenge i telefonen en kveld. Videre går vi på kino og pub en annen kveld. En lørdagskveld fjorten dager etter jeg traff henne, er hun hjemme hos meg og vi drikker rødvin utover natten. Jeg prøver på nærhet, men får ingen respons. Jeg sier så forsiktig jeg kan at jeg har lyst på henne uten å oppnå noen form for forståelse av hennes innstilling. Det hele ender opp med at hun ligger over i sengen min, men jeg må forsikre om at det er kun for å sove. Og sånn blir det. Hun går før jeg vokner. Så sender hun en SMS om at natten var hyggelig. Jeg svarer at det synes ikke jeg og at jeg ikke ønsker videre kontakt. Er jeg alt for utolmodig?
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Hva ønsket du å få ut av den tiden dere har tilbragt sammen? Har du vært interessert i å bli kjent med henne, for om mulig finne en partner, eller har du tenkt på disse aktivitetene som nødvendige mellomstadier mens du venter på det rette tidspunkt for å ha sex? Hva har du sett for deg fremover - hvis det hadde blitt sex den aktuelle natten? Hva tror du er henens reaksjon på ditt SMS svar?
Gjest Cosmic Girl Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 Er jeg alt for utolmodig? ← JA!
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 Alvorlig talt! Ja, du er for utolmodig. Hva om hun ikke var helt i form? Hva om hun hadde mensen? Hva om hun følte det var nærhet å bare sove over hos deg? Hva om....xxxxx.... Det hadde bare gått 14 dager... Men, men...du fortjener henne tydligvis ikke
Gjest Leya Skrevet 24. september 2006 #5 Skrevet 24. september 2006 Vel, om du bare ønsker sex så kan du jo bare dra ut på byen å plukke opp noen?
Gjest gjesta Skrevet 24. september 2006 #6 Skrevet 24. september 2006 ikke bare er du utålmodig, men litt uforskammet og synes jeg. Har du tenkt på at kanskje jenta hadde gode grunner til å bare ønske nærhet og ikke mer den første natta? Kanskje det ikke skulle så mye til, og at dere snart skulle ha sex, ved en senere anledning? du har nok driti deg ut nå,men husk det ved neste jente at det er ikke bare dine behov som teller. Du finner nok ei fantastisk jente en gang, og hun er ikke mindre fantastisk ved at hun vil vente en dag eller ti. øv litt på det du.
Gjest gjesta Skrevet 24. september 2006 #7 Skrevet 24. september 2006 Tja. Er du litt betatt av henne eller er du primært ute etter sex? Vi har alle våre grenser. Hun syntes tydligvis at det var for tidlig med sex. Jeg ville ha ant av en sånn setting at sex ville ligget i lufta. Og det hadde jeg ikke hatt noe i mot. Du kan ikke annet enn å respektere hennes avgjørelse. Vil du ikke vente så er du ikke spesielt interessert i henne. Da er det like godt at du går videre alene.
Donnie Darko Skrevet 24. september 2006 #8 Skrevet 24. september 2006 Så sender hun en SMS om at natten var hyggelig. Jeg svarer at det synes ikke jeg og at jeg ikke ønsker videre kontakt. ← hahaha! sprekt gjort! ånn tåppik: ja. du var vel litt utolmodig.
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2006 #9 Skrevet 24. september 2006 Var det ikke du som beskylte damer som ble med hjem første kvelden for sex for å være noen skikkelige utysker?? Og nå er det galt at hun spare seg også?? Ja ja - jammen lett å vite hva du vil skjønner jeg?? Forøvrig - jeg er også enig i at du er uforskammet og utolmodig ja..
Scorpina Skrevet 24. september 2006 #10 Skrevet 24. september 2006 Jeg svarer at det synes ikke jeg og at jeg ikke ønsker videre kontakt. ← ....og jeg trooor hun tenker "whaaatever!!" Og glemmer deg og natten like fort som dem både kom - og gikk... Digresjon: hadde det vært mer rett, og føltes bedre for deg OM hun gikk "all the way" og gjorde som du ønsket? Hadde du da skrevet i sms'en "vi må gjør dette flere ganger"...f.eks? Jenta på sin side kan ta tenke "javel. Var det for sex'en eller er det for at han er interessert i MEG som menneske...?" Husk - vi kvinner er utroooolig granskende Men, avskjed på grått papir - jfr din sms - skjønner vi derimot veldig godt. Så fremt du ikke ber om unnskyldning og kontakter henne med å si at du muligens handla litt overilt - så er nok det toget gått. Og til fremtidige jenter - HA tålmod med de!! Det er ikke sikkert at jenta har lyst å gå all the way med èn gang med deg. Vil "se" deg litt ann først. Finnes slike jenter (heldigvis) enda
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2006 #11 Skrevet 24. september 2006 Jeg har vært alene en god stund. Så treffer jeg en dame ute og vi snakket lenge sammen den kvelden. Utveklsler tlf nr. Så skravler vi lenge i telefonen en kveld. Videre går vi på kino og pub en annen kveld. En lørdagskveld fjorten dager etter jeg traff henne, er hun hjemme hos meg og vi drikker rødvin utover natten. Jeg prøver på nærhet, men får ingen respons. Jeg sier så forsiktig jeg kan at jeg har lyst på henne uten å oppnå noen form for forståelse av hennes innstilling. Det hele ender opp med at hun ligger over i sengen min, men jeg må forsikre om at det er kun for å sove. Og sånn blir det. Hun går før jeg vokner. Så sender hun en SMS om at natten var hyggelig. Jeg svarer at det synes ikke jeg og at jeg ikke ønsker videre kontakt. Er jeg alt for utolmodig? ← Du er tydeligvis ikke voksen, det er helt klart. En voksen og erfaren mann spør ikke om sånt... Hva slags intensjoner og hensikter har du med denne unge kvinnen?
suzie Skrevet 24. september 2006 #12 Skrevet 24. september 2006 Du er for utålmodig, for lite smart og ikke var du interessert i noe annet enn sex. Og flaks for henne så klarte du å demonstrere det helt tydelig før det gikk for langt. Supert! Fortsett på samme måte!!!
Gjest Snuske Skrevet 24. september 2006 #13 Skrevet 24. september 2006 Beklager å måtte si det 'Per', men du er et klassisk eksempel på Drittsekk. Men du var ikke smart nok til å skjule det, heldigvis for dama. Hun fortjener en som virkelig er mann. Ikke et hankjønn med hormoninnhold på nivå med en pubertetslus.
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2006 #14 Skrevet 24. september 2006 Beklager å måtte si det 'Per', men du er et klassisk eksempel på Drittsekk. Men du var ikke smart nok til å skjule det, heldigvis for dama. Hun fortjener en som virkelig er mann. Ikke et hankjønn med hormoninnhold på nivå med en pubertetslus. ← Mener du at alle som ligger med en jente i løpet av kortere tid en 14 dager er drittsekker? Kan du tenke deg et tilfelle der ei jente forventer sex før 14 dager, i så fall er hun da ei drittkjerring? Er sex untatt fra likestilling?
Gjest Snuske Skrevet 24. september 2006 #15 Skrevet 24. september 2006 Mener du at alle som ligger med en jente i løpet av kortere tid en 14 dager er drittsekker? Kan du tenke deg et tilfelle der ei jente forventer sex før 14 dager, i så fall er hun da ei drittkjerring? Er sex untatt fra likestilling? ← Nope, men å droppe en dame fordi en ikke fikk sex innen 14 dager blir jaggu for dumt. Da er det iallefall ikke et seriøst forhold en er ute etter, men kun plain sex. -Og da hadde det vært bedre for 'Per' å ta seg en tur på byn og plukket en likesinnet eller bestillt seg en oppblåsbar. Og hadde en jente gjort likedan som 'Per', ja så hadde hun vært like stor drittsekk i mine øyne. Og hvorfor blander du sex inn med likestilling?? Hva har det med utgangspunktet å gjøre?
:-) anna Skrevet 24. september 2006 #16 Skrevet 24. september 2006 Hadde jeg vært dama hadde jeg takket min skaper for at jeg IKKE endte opp med å ha sex med en så blåst fyr. Og for øvrig. Utålmodig skrives med Å. Kommenterer vanligvis ikke slikt, men altså.... Enten har trådstartes skrivefeil smitta noe kraftig, eller så har trådstarter svart seg selv noen ganger. Om en person til i denne tråden skriver "utolmodig" så springer i allefall jeg hylende ut herfra.
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2006 #17 Skrevet 24. september 2006 Nope, men å droppe en dame fordi en ikke fikk sex innen 14 dager blir jaggu for dumt. Da er det iallefall ikke et seriøst forhold en er ute etter, men kun plain sex. -Og da hadde det vært bedre for 'Per' å ta seg en tur på byn og plukket en likesinnet eller bestillt seg en oppblåsbar. Og hadde en jente gjort likedan som 'Per', ja så hadde hun vært like stor drittsekk i mine øyne. Og hvorfor blander du sex inn med likestilling?? Hva har det med utgangspunktet å gjøre? ← Kan det tenkes at en mann føler seg avisst på et annet plan en det seksuelle i en slik situasjon? Synes hun kunne forklart litt om hvorfor hun ikke ønsket sex, som mann opplever en jenter som forventer å bli forstådt, uten å komunisere..
Gjest Pet Skrevet 24. september 2006 #18 Skrevet 24. september 2006 Hvis jeg skulle ha overnattet hjemme hos en mann jeg datet etter en kveld med røvin++, og jeg absolutt ikke ville ha sex med ham, hadde jeg forklart hvorfor. Kan tenke meg hvordan jeg ville følt det selv, hvis jeg hadde en mann jeg datet på besøk som jeg hadde lyst på og var innstilt på å ha sex med og han viser og sier tydelig at han ikke kunne tenke seg sex med meg, men vil ikke si hvorfor! Hadde nok ikke sendt en slik sms som ts gjorde, men hadde nok følt meg usexy og forvirret, ja.
Gjest Snuske Skrevet 24. september 2006 #19 Skrevet 24. september 2006 Kan det tenkes at en mann føler seg avisst på et annet plan en det seksuelle i en slik situasjon? Synes hun kunne forklart litt om hvorfor hun ikke ønsket sex, som mann opplever en jenter som forventer å bli forstådt, uten å komunisere.. ← Ja jeg er enig i at hun kunne forklart hvorfor hun ikke ville ha, men å sende en slik sms som TS gjorde, er direkte uspiselig. Men, vi har alle delte meninger, og dette er min mening.
2.Enigma Skrevet 24. september 2006 #20 Skrevet 24. september 2006 Hvis jeg skulle ha overnattet hjemme hos en mann jeg datet etter en kveld med røvin++, og jeg absolutt ikke ville ha sex med ham, hadde jeg forklart hvorfor. Kan tenke meg hvordan jeg ville følt det selv, hvis jeg hadde en mann jeg datet på besøk som jeg hadde lyst på og var innstilt på å ha sex med og han viser og sier tydelig at han ikke kunne tenke seg sex med meg, men vil ikke si hvorfor! Hadde nok ikke sendt en slik sms som ts gjorde, men hadde nok følt meg usexy og forvirret, ja. ← Du har forstådt, jeg er helt enig de fleste her tar utgangspunkt i at det ikke ble sex er problemet. Slik jeg ser det er tvetydigheten og det hun formidler ved sin handlemåte, at hun deler seng og nekter sex, uten noen forklaring virker hensynsløst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå