Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva bør jeg være obs på når jeg skal kjøpe rettetang?

Vet bare at den bør være keramisk.

er det noe med at den må kunne bli xxx grader?

hvor lang tid må det ta før den bli varm?

må den være mer enn xxx bred?

må ledningen være mer enn xxx lang?

og er det bare ghd-rettetangene som duger???

bare må få meg ei slik en nå:) samme hva prisen er, har jo tenkt å ha den i årevis så kan godt legge i en del peng :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ghd rettetanga, og er kjempefornøyd! Den blir ikke for varm, tar kort tid å varme opp (Bare noen sekunder), er keramisk og lett å bruke. Jeg kjøpe på lookfantastic.com men støpselet er til engelsk standard så jeg tok av den boksen som er utenpå det støpselet for inni var det et normalt (europeisk standard) støpsel. :) Anbefales!

Skrevet

Jeg har en som heter ceramic super warm.. Kjøpte den på Kick for 800-900,-. Den er veldig bra og varmer seg opp på null komma niks :)

Skrevet
Jeg kjøpe på lookfantastic.com men støpselet er til engelsk standard så jeg tok av den boksen som er utenpå det støpselet for inni var det et normalt (europeisk standard) støpsel. :) Anbefales!

Oi! Jeg har utsatt å hente min på posthuset fordi jeg ikke har skaffet adapter enda, jeg!

Da blir det retting i morgen likevel joo! :hoppe:

Skrevet

Jeg henta GHD-tanga mi fra posthuset i dag, og den er jo sjokkerende god! :overrasket: Den ble varm på noen veldig få sekunder og retta ut krøllene mine helt usannsynlig raskt og enkelt! Jeg trodde virkelig man måtte jobbe bittelitt for å få et godt resultat, men det gjør seg jo jaggu nesten selv. Mildt ekstatisk nå ja! :-D

Skrevet

Jeg fikk en til jul en gang en fra MINTON med 2xprotection sto det på.

Er vel kjøpt på vanlig el-kjøp eller noe sånn.

Men det er utrolig bra, og tar et par sekiunder før den er varm, og kan stille på varmen tror jeg, men det har jeg egentlig aldri gjort.

tar ikke lange tiden før håret er rettet heller,

Skrevet
Jeg henta GHD-tanga mi fra posthuset i dag, og den er jo sjokkerende god! :overrasket: Den ble varm på noen veldig få sekunder og retta ut krøllene mine helt usannsynlig raskt og enkelt! Jeg trodde virkelig man måtte jobbe bittelitt for å få et godt resultat, men det gjør seg jo jaggu nesten selv. Mildt ekstatisk nå ja! :-D

tror nok jeg går for gdh, da føler jeg at jeg GARANTERT får ei bra rettetang :) hvilken kjøpte du ?

Skrevet
Denne! :) Jeg bestilte den derfra, men med litt over 300 kroner i gebyr og moms, aner jeg ikke om det egentlig lønte seg. Det er bare så innmari behagelig med nettshopping! ;)
Skrevet
Denne! :) Jeg bestilte den derfra, men med litt over 300 kroner i gebyr og moms, aner jeg ikke om det egentlig lønte seg. Det er bare så innmari behagelig med nettshopping! ;)

jeg kommer rett til LF nå gjennom linken, ikke direkte til selve rettetangen. send du ny link pls ? Tror jeg kjøper den "the original", men må høre hvilken du var så fornøyd med først.

Enig at nettshopping er tingen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...