Donpedro Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Må si det jammen er med en del rare folk, ser på reprisen nå.
Gjest Revenka Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Ja det er det. Jeg var publikum på lørdag Men det var et par talenter der ja.
Kykkelikokos Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Hvor da? Neida, han operasangeren var da ikke så værst.
fiesta Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Syntes det var et bidrag som utmerket seg og som var mye bedre enn de andre. Og det var Safari. De burde ha gått videre istedenfor de som gikk videre.
Gjest Revenka Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Nja, jeg syns ikke Safari var så flinke som hun som spilte blokkfløyte eller de jentene med jødemusikken. De var veldig flinke. Han sangeren sang noe surt. Hørte det godt i studio iallefall. Dama med det røde håret var vel ok, men jeg er ikke så begeistret for sjangeren så jeg ble vel preget av det
Kykkelikokos Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 Dama med det røde håret var FÆL.
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #7 Skrevet 26. september 2006 Operasangeren er kanskje en flink operasanger, men hadde iallefall valgt helt feil sang for stemmen sin. Sangen er fin, stemmen ikke så ille, men sammen passet det ikke.
fiesta Skrevet 26. september 2006 #8 Skrevet 26. september 2006 For meg er blokkfløyte noe du spiller på barneskolen. Safari er det eneste av de som deltok lørdag som er min stil innen musikk
Gjest prestekrage Skrevet 26. september 2006 #9 Skrevet 26. september 2006 Heia Solfa!!!! Glemte helt å se på da de var med- men heldigvis var tv-publikum mye "snillere" enn juryen og publikum- så Solfa er videre!! Noen som forresten vet når "finaler" begynner (sånn at jeg får sett og stemt på de)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå