Gå til innhold

Grrr

Gjest Starya

Anbefalte innlegg

ARGH!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg blir GAL!!!!!!!!!!! Og jeg klarer ikke gå og legge meg!!!

Holder på med de der rørene. Har fått penn og papir og blått og grønt hjul...men...hva nå....grrrrrrrrrrr.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ah...takk! Det sto jo forsåvidt før her ser jeg nå. Prøver å gjøre det selv, men det stopper opp av og til. Er det mye igjen nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lagrer seg selv, men vet ikke om du må begynne på nytt med den delen du er i..

Pass på å ikke slette cookies da.. i verste fall må du begynne på nytt med rør-opplegget (hvis du ikke har kommet til neste rom).

Neste gang klikker du bare continue eller noe i stedet for new game.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Lea eller noe andre, hjelp meg! :o

Jeg er i det rommet med motorsykkelen, og aner ikke hvordan jeg kommer meg ut derfra! Har vært på rommet med vinduet, brannslangen og teppet med flyttbare brikker under, men finner ikke utav dette...

I`m trapped! :o

Hilfe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gjest

Ta batteriene fra radioen, og lykta fra motorsykkelen og reparer lommelykta. Så klyver du ned i hullet ved hjelp av brannslangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho:

Jeg har ikke vært innom dette forumet siden jeg skrev hovedinnlegget.. Ante ikke at det skulle bli en såpass stor hit... :lol:

Jeg fikk forresten spillet til like etter at jeg "grrr"-et fra meg... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i rommet med motorsykkelen - har reparet lykta og funnet brannslange...men hva gjør jeg så?

Lille blå skrev at man skulle klyve ned i et hull....men det finner jeg ikke.... :oops:

Hadde blitt veeeldig gla´ for litt hjelp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hullet du skal krype ned i er under teppe i rommet med brannslangen. Men du har kanskje funnet det alt siden svaret kom så sent... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

HJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP...................

Nå klikker :evil: det snart for meg, har brukt over en time på å få flisene i mønster. Har gått ut i fra at naborommet skulle gi meg et hint om hvordan de skulle ligge, men jeg er like langt............

Kan noen av kg engler være så snille og fortelle meg hvor mange klikk ut hver eneste flis skal ligge?????

Jeg vil videre................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skal lage en gang/spor til rotta fra venstre til høyre. Det er alerede spor i selve trappa (mellom flisene) - vanskelig å forklare ja......Skjønner du???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk lille blå....men jeg hadde (heldigvis)funnet det.... :D

Gjest:

På kantene ved siden av flisene er det noen små streker - mønsteret på flisene har en ende som skal danne en "vei" ved hjelp av strekene på flisene og strekene på kanten fra den ene enden og til den andre, slik at hodet/rotta kan gå fra den ene enden til den andre ved å følge veien du laget....

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jiiiiiiiiiiiiiiippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :D :D :D

Takk for god hjelp Rufus og lille blå....

Endelig også så enkelt når man klarer det............

(det var jeg som ble gjest)

Skal ikke se bort i fra at jeg kommer til å lure på mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble gjest igjen..........kanskje på tide og begynne å gjøre noe jobbe ting...

Tatt nok timer dette nå....

Morro iallefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger også hjelp før jeg blir sinnsforvirret. Jeg har ikke maktet å begynne på dette spillet før i dag....men nå hadde jeg tid så tenkte jeg at jeg skulle gprøve. Gjett om jeg angrer nå...

Jeg er også i rommet med rotta. Jeg har plassert flisene riktig. Men før jeg kom så langt slapp jeg løs rotta. Så nå kommer rotta bare litt ut av hullet til høyre. (I rommet med trappen) Hvordan skal jeg få rotta til å bevege seg?

Jeg blir gaaaaaaal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat der strandet jeg...leenge! Et lite tips: Diskettboksen kan brukes til mye - den har fint plass til en liten gnager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...