blå Skrevet 20. januar 2003 #81 Del Skrevet 20. januar 2003 Du må trykke på det bilde som passer dårligst med resten av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 20. januar 2003 #82 Del Skrevet 20. januar 2003 åååå, hva er det meg motorsykkelen? ja nå maser jeg fælt, men dette har jeg ikke tolmodighet med. har satt batterier og pære i lommelykta. hva nå? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 20. januar 2003 #83 Del Skrevet 20. januar 2003 Klarte den! Ja det rmmet altså, er i rommet med Røra... hva er det med de, tar heisen opp og ned finner jo ingenting, hva skal jeg ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 20. januar 2003 #84 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg tror det var der du skulle finne tre ratt (et blått, et grønt og et rødt) Det er ganske mange rom der, du må gå gjennom alle sammen. Så skal de ratta sitte på røra et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 20. januar 2003 #85 Del Skrevet 20. januar 2003 HAr finni det Grønne og det blå rattet, men hvor er det Røde.. ? Takk for hjelpen så langt. Er det bare meg som ikke er ferdig med dette spillet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 20. januar 2003 #86 Del Skrevet 20. januar 2003 Noen som vet hvor det røde "rattet" sitter??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2003 #87 Del Skrevet 20. januar 2003 Du finner det røde rattet dersom du kopierer brevet i det første rommet og sender det i mail. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 20. januar 2003 #88 Del Skrevet 20. januar 2003 AHA takke skal du ha. Bare en liten ting til. nå har jeg satt disken i maskinen, hvilke farger skal jeg blande?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 20. januar 2003 #89 Del Skrevet 20. januar 2003 Etter jeg har satt disken i maskinen , hva skal jeg nå?? Kan noen hjelpe meg?? jeg kaster snart hele PC ut av vinduet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 20. januar 2003 #90 Del Skrevet 20. januar 2003 Du skal blande farger, og jeg trykka og trykka, og etter 100 ganger så ble det grått, og det var vist riktig. Men jeg vet ikke helt hvordan jeg fikk det til.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 20. januar 2003 #91 Del Skrevet 20. januar 2003 Endelig klarte jeg dette spillet jeg også. :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 21. januar 2003 #92 Del Skrevet 21. januar 2003 Tror jeg blir gal.... Mixer og mixer disse fargene men det blir jo aldri riktig.... Hjæælp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 21. januar 2003 #93 Del Skrevet 21. januar 2003 Klarte det endelig, Jiipppiii!!! Hvis noen finner noe lignende, bring it on!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 21. januar 2003 #94 Del Skrevet 21. januar 2003 Kanskje du kan prøve "Monkey Island" eller "Den lengste reisen" Men det er sånne stor kjøpespill da. Men jeg har spilt de, og det var kjempegøy. Det er litt samme typen bare mye mye lengere. Kanskje det begynner å bli litt gamle nå, men jeg storkoste meg i allfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 21. januar 2003 #95 Del Skrevet 21. januar 2003 godt og være ferdig. det var artig, men det tok sin tid ja. det var ikke alt som var like enkelt og forstå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coda Skrevet 21. januar 2003 #96 Del Skrevet 21. januar 2003 Er det bare jeg som er mindre intelligent eller? Etter et SLIT for å skjønne at - å ja, den diskettboksen skal kanskje brukes til noe...er jeg nå fast i stuen. Har funnet en trekant, lagt den i maskinen, funnet en kubbe og slått på og av lyset. Men HVA SÅ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coda Skrevet 21. januar 2003 #97 Del Skrevet 21. januar 2003 Fatter at jeg må få fyr på peisen, for å få ned varmen som trekker så mye strøm, slik at maskinen fungerer slik at den kan dele trekanten. Hvordan få fyr? sukk...kommer meg aldri hjem fra jobb i kveld. Håper jeg blir ferdig før Ally! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 21. januar 2003 #98 Del Skrevet 21. januar 2003 Maskina kan annet enn å dele trekanten vettu :blunke: Er det noen her som kan hjelpe med nivå 25 på Gridlock. Jeg har stårr fast der siden lørdag Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coda Skrevet 21. januar 2003 #99 Del Skrevet 21. januar 2003 Skjønte det...etter en lang stund. Ikke tale om at jeg skal hjem før jeg er igjennom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coda Skrevet 21. januar 2003 #100 Del Skrevet 21. januar 2003 Steike...nå kan jeg gå hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå