Gjest Starya Skrevet 17. januar 2003 #1 Skrevet 17. januar 2003 Dette spillet gir meg grå hår! :o http://www.albartus.com/motas/
Milo Minderbinder Skrevet 17. januar 2003 #3 Skrevet 17. januar 2003 Jeg har sendt linken til min skotske venninne i Danmark. Hun har en hjerne som omtrent er konstruert for slike ting som dette, og jeg skal gi tilbakemelding så for hun greier det. Det tok henne mindre enn 5 minutter å løse en av de der mer kompliserte variantene av "4 menn skal over sundet i en båt, men bare en kan.....osv...." - gåtene.... Hun vil få se den på mandag.....så jeg regner med at hun har den i løpet av dagen... Det er vel en løsning på den, er det ikke??? min reaksjon: milo
Arwen Skrevet 17. januar 2003 #4 Skrevet 17. januar 2003 Ahhhh.. skjønner hva du mener med grrr.. Kom meg et stykke på vei men står nå litt fast.
Gjest Kira Skrevet 17. januar 2003 #5 Skrevet 17. januar 2003 Denne irriterer meg. :x http://www.crystalnewmedia.com/gridlock/gridlock.html
Gjest Lea Skrevet 17. januar 2003 #7 Skrevet 17. januar 2003 Hvordan i h.... kommer jeg videre i rommet med peis og den maskin-greia?? Har funnet trekanten og peiskubben og skrudd av lyset... Må jeg skru av strømmen? Hvordan???
Kreps Skrevet 17. januar 2003 #8 Skrevet 17. januar 2003 hvordan kommer jeg meg ut av det rommet med kode på døra?? nå står jeg fast her,. :-?
Gjest Lea Skrevet 17. januar 2003 #10 Skrevet 17. januar 2003 Åpne diskettboksen med en nål fra flagget. Putt disketten i PC-en og du får koden...
Kreps Skrevet 17. januar 2003 #11 Skrevet 17. januar 2003 hva med neste, ?? *ler* dette er jeg virkelig håpløss i . har fanget musa, og har tre brikker.... :D
Kreps Skrevet 17. januar 2003 #12 Skrevet 17. januar 2003 LEA?? kan du hjelpe meg videre før jeg flyr på veggen her??
Milo Minderbinder Skrevet 17. januar 2003 #13 Skrevet 17. januar 2003 nålen, ja. og boksen. men.....hvordan!!! hvordan får man til å åpne boksen med nålen? jeg ser jo muligheten....men jeg vet altså ikke hvordan man finner et sted hvor man kan sette boksen ned, for dernest å åpne den med nålen............. Milo
Kreps Skrevet 17. januar 2003 #14 Skrevet 17. januar 2003 Trykk nålen på boksen (hvis jeg husker riktig da. )
Kreps Skrevet 17. januar 2003 #15 Skrevet 17. januar 2003 HVorfor skulle jeg finne på og gå inn på dette spillet...- jeg kan da ikke gå og legge meg før jeg er rundt?? er det ikke noen barmhjertige som har løsningen og sende meg????
Gjest Lea Skrevet 18. januar 2003 #16 Skrevet 18. januar 2003 LEA?? kan du hjelpe meg videre før jeg flyr på veggen her?? Hehe.. legg flisene inn under trappegreia (åpner seg ved å klikke på et sted på gelenderet) slik at de lager en "gang" eller linje mellom bryterene. Slipp rotta løs i enden mot rommet du hentet flisene i og bruk stolen for å komme opp og klikke på glenderet igjen..
*Lillian* Skrevet 18. januar 2003 #18 Skrevet 18. januar 2003 Dette er skikkelige irriterende!!! :oops: Og pinlig... Hvordan i helvete kommer jeg meg ut av det aller første rommet, da??? :o Har fått plassert en poster under døra, men ellers er det da ingenting annet å gjøre?? HILFE!!!Lillian
*Lillian* Skrevet 18. januar 2003 #19 Skrevet 18. januar 2003 Glem det, jeg fikk tak i nøkkelen og allting!! JIPPI!!
blå Skrevet 18. januar 2003 #20 Skrevet 18. januar 2003 Jeg blir hekta på sånt..... Hvordan får jeg koden??? Jeg har funnet disketten, og jeg har satt den i pc'en, men jeg får ingen kode til døra.........Hjelp meg :cry: :cry: jeg blir gal av slikt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå