anneliane Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Noen som har noen ideer å dele med meg? Har akkurat kjøpt denne, og tenkte at det kanskje fulgte med oppskrifthefte, men det gjorde det ikke.Hva kan jeg lage i denne, og blir det noe bedre enn i vanlig ildfast form?
anneliane Skrevet 24. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 24. september 2006 den er med lokk, mørk grå eller no sånt.
Lenemor Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 Sjekk ut tupperware.no Der er det oppskrifter og tips om hva du kan bruke den til. Lykke til!
Cilla Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 Jeg kjøpte den største av disse formene. UltraPlus tror jeg den heter, min er på 5 liter. De hadde kampanje på denne nylig. Jeg savnet også oppskrift/tipshefte som kunne fulgt med. Det sto noen på websiden deres, men de var litt for spesielle. Så håper noen kan komme med ideer hva de bruker deres til.
iss Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 *dytter* Trenger inspirasjon om hva jeg kan lage i denne!!
Gjest Indo Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 Jeg og sambo kjøpte en sann keramisk en, men går ut på samme prinsipp(bortsett fra at tupperwaren kan maskinvaskes da). Her setter bare fantasien grenser, men ihvertfall blir oppskjært flatbiff veldig mørt. Det er viktig å kryddre masse, for imotsetning til en vanlig ildfast form, har jo denne lokk, så ting blir på en måte dampet. De aller fleste grønnsaker(kanskje ikke squash da) blir kjempegode. Har ingen oppskrift nå, men det er nå bare å prøve seg frem med forskjellige ingredienser=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå