Gjest Tudeliduu Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Jeg har nettopp lest en anmeldelse i en avis eller på internett, av et restaurantbesøk i Oslo. (Den var skrevet av avisens egne anmeldere) Det var en indisk restaurant, som visstnok serverte helt utrolig god mat! Problemet er bare at jeg ikke kommer på hva den heter. Var det noen av dere som leste denne anmeldelsen? Navnet var et eller annet med India. For eksempel "The best of India"... Tror de påpekte i navnet at deres restaurant var den beste eller noe sånt. Åh, håper noen kan hjelpe, for jeg har fryktelig lyst på indisk i dag, og vil gjerne prøve dette stedet
:-) anna Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 Finnes det ikke en som heter Taste of India?
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2006 #5 Skrevet 24. september 2006 Oslopuls hadde anmeldelse av Jewel of India den 08.09.06. Se link: http://64.233.183.104/search?q=cache:mz62T...no&ct=clnk&cd=2 Har ikke vært der selv dessverre.
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2006 #6 Skrevet 24. september 2006 Kan være Mister India, ligger bak børsen. Veldig god mat til forholdsvis lave priser.
Gjest Tudeliduu Skrevet 25. september 2006 #7 Skrevet 25. september 2006 Det var Jewel of India jeg hadde lest om! Tusen takk for andre gode forslag også Det ble ikke den restauranten i går allikevel, men jeg skal helt klart innom i nærmeste fremtid. Ha en fin kveld!
LadyInRed Skrevet 25. september 2006 #8 Skrevet 25. september 2006 fikk så lyst på indisk nå.........hm, tror jeg må ut å spise i helga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå