Sukkersøta Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Jeg brukte selv ganske så mye når jeg var yngre. Nå bruker jeg rouge, lipgloss...=) Av og til slår jeg til med litt maskara.
Ciara Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Til hverdags? Da bruker jeg eyeliner, mascara og lipgloss. Disse tingene klarer jeg meg ikke uten. I blant bruker jeg concealer når det trengs, og øyeskygger når jeg er i humør og har tid.
Gjest Gjesta Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 Til hverdags bruker jeg mascara, litt concealer, rouge og solpudder. Noen ganger foundation, avhengig av humør.
Arkana Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 Til hverdags bruker jeg mascara og litt lipgloss. Til spesielle anledninger bruker jeg i tillegg øyenskygge og kajal og lebestift istedet for lipgloss. Foundation og concealer har jeg aldri hatt bruk for, bruker en ansiktskrem hver morgen da, men det teller vel ikke som sminke.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 24. september 2006 #5 Skrevet 24. september 2006 Til hverdags går jeg med lett foundation, maskara, rouge og litt på leppene. Det mest nødvendige er maskara, har helt lyse og "usynlige" øyenvipper ellers Når jeg gikk på folkehøgskole gikk jeg ikke med sminke, det var egentlig ganske deilig.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 24. september 2006 #6 Skrevet 24. september 2006 Foundation og concealer har jeg aldri hatt bruk for, Misunnelig!
Tristessa Skrevet 24. september 2006 #7 Skrevet 24. september 2006 Går knapt med sminke for tiden, bruker bare litt vannfast mascara på vippene oppe. Har jeg litt tid om morgenen bruker jeg kajal, solpudder og touche eclat fra YSL i tillegg (herregud for en fantastisk oppfinnelse, får moviestargløden på no time). For min del går det i perioder med sminke, om sommeren bruker jeg nesten ingen ting, mens jeg om vinteren liker å bruke øyenskygge og sånt i tillegg. Sminke er gøy, men for øyeblikket er det herlig å være naturlig.
Trampe Skrevet 24. september 2006 #8 Skrevet 24. september 2006 Til vanlig bare mascara. Når jeg har god tid, skal ut på byen eller har uren hud bruker jeg concealer og foundation, men jeg trenger det så og si aldri.
Gjest Skya Skrevet 24. september 2006 #9 Skrevet 24. september 2006 Til hverdags: halvdekkende foundation og mascara. Til fest: foundation, solpudder, eyeliner, øyeskygge, mascara og lipgloss.
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2006 #10 Skrevet 24. september 2006 Jeg lever under mottoet "hver dag er en fest" så jeg kjører glam-sminke så ofte jeg gidder!
Gjest gjest1 Skrevet 24. september 2006 #11 Skrevet 24. september 2006 Til vanlig blir det concealer, diskret øyenskygge, maskara og lipgloss. Kanskje litt rouge eller solpudder. Men noen dager blir det mer, føler meg freshere med sminke. Til fest bruker jeg omtrent det samme som til hverdags, men bruker gjerne litt mer vågale farger + eyeliner og kajal. Bruker aldri foundation, jeg. Hvorfor bruker dere, det? Er det for å jevne ut huden eller er det andre ting? For å få mer glød? Syns det er et ork, og synes enten at det ikke dekker noe som helst, eller at det blir som en maske.
Gjest Malina Skrevet 24. september 2006 #12 Skrevet 24. september 2006 Til hverdags bruker jeg concealer, maskara,splpudder og lipgloss/balm. Av og til øyeskygger og founadtion også. Har en jobb som gjør at jeg må se noenlunde nøytral ut- dvs ikke for mye svart kajal og knæsj grønn øyeskygge.... Når jeg skal pynte meg litt, kjører jeg alltid "hele pakka".
Gjest Gjest1 Skrevet 24. september 2006 #13 Skrevet 24. september 2006 Til hverdags: enten ingenting, eller så bruker jeg litt concealer, maskara, kremrouge og lip gloss. Til fest er det full pakke; foundation, pudder og øyenskygge + det overnevnte
Gjest gjesta Skrevet 24. september 2006 #14 Skrevet 24. september 2006 Når jeg skal litt mer ut enn bare i matbutikken, bruker jeg foundation, highlighter, mascara og ofte eyeliner eller litt skygge oppe og nede. Fra tid til annen bruker jeg lipliner for å definere overleppen min, men har på så lite at det ser helt naturlig ut. Når jeg vil føle meg enda litt finere slenger jeg på litt rouge også. Jeg er ganske så misunnelig på alle dere med perfekt hud!
Gjest Tanita Skrevet 24. september 2006 #15 Skrevet 24. september 2006 For tiden bruker jeg mascara, lipgloss og litt solpudder til rouge. Av og til øyenskygge også, men da i en nøytral farve.
Gjest Chantal Skrevet 25. september 2006 #16 Skrevet 25. september 2006 (endret) Mascara, rouge, bronzer og foundation når det behøvs. Skygge bruker jeg som regel kun til fest. Endret 25. september 2006 av Chantal
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2006 #17 Skrevet 25. september 2006 Hei! Til hverdags bruker jeg nada, men om jeg skal ut på byen er det litt foundation, litt rouge, litt øyenskygge , eyeliner og mascara! Jeg er skikkelig missunnelig på dere som synes det er gøy å sminke seg og liker å bruke lang tid på det. Føler meg så ufjong når jeg er på byen og møter de som faktisk KAN og GIDDER å sminke seg xx
Krista83 Skrevet 25. september 2006 #18 Skrevet 25. september 2006 Til hverdags så bruker jeg mascara.. av og til litt øyenskygge. til litt andre anlednger så blir det nok litt mer, men ikke så mye...
*Enigma* Skrevet 25. september 2006 #19 Skrevet 25. september 2006 Til hverdags går det stort sett i øyenbrynspenn, eyeliner og vannfast mascara. En sjelden gang bruker jeg kanskje litt øyenskygge hvis jeg gidder. Til fest bruker jegøyenbrynspenn, eyeliner, mascara, øyenskygge og lipgloss. Kanskje litt solpudder hvis jeg gidder.
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #20 Skrevet 25. september 2006 Foundation, concealer, rouge, øyenskygger, mascara og kanskje litt gloss eller balm. Liker dramtiske øyne og bruker kanskje ikke så mye tid på leppene annet enn litt solbeskyttelse og noen ganger farge. Foundation er like mye for solbeskyttelse for å jevne ut huden. Bruker mineraler så effekten på huden er god samtidig som jeg har beskyttelse (+ perfekt hud). Må innrømme at jeg er veldig glad i sminke farger og muligheten til å ha et nytt ansikt hver dag. Eller kun det å vite at det trøtte trynet du ser i speilet om morgenen kommer til å se mektig forbedret ut før du går ut av døra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå