Gjest gjest1 Skrevet 24. september 2006 #1 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg elsker Jane Norman. Utrolig fine klær og bra passform. Har både kåpe og kjole som jeg kjøpte i London i fjor. Veldig meg. Noen som vet noen steder man får kjøpt Jane Norman klær på nett? (For det er ingen butikk i Norge? Eller noen som fører klærne?) Finner ingen butikk på www.janenorman.co.uk Så flere ting på collection jeg vil ha. *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 24. september 2006 #2 Del Skrevet 24. september 2006 Tror ikke de har nettbutikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 24. september 2006 #3 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) De har jo noe på ebay. Har aldri kjøpt klær fra der selv, men så da nytt ut. Aner ikke om det er fake. http://search.ebay.com/jane-norman_W0QQfkrZ1QQfromZR8 Endret 24. september 2006 av Snasen C Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. september 2006 #4 Del Skrevet 24. september 2006 Nei, ser ikke ut til at de har nettbutikk. Var innom Ebay og så selv, men takk for tipset SC. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Rita_* Skrevet 16. desember 2008 #5 Del Skrevet 16. desember 2008 Nei, ser ikke ut til at de har nettbutikk. Var innom Ebay og så selv, men takk for tipset SC. Selvfølgelig har de nettbutikk bare søk på jane norman på google så finner du den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Butterfly- Skrevet 16. desember 2008 #6 Del Skrevet 16. desember 2008 de har nettbutikk,men sender ikke til norge...desverre... :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå