Gjest LoisLane Skrevet 17. januar 2003 #1 Skrevet 17. januar 2003 Det er litt enklere å være perfekt her inne enn i "the real world". Jeg kan forfekte mine riktige prinsipper om barneoppdragelse, ingen vet at jeg skriker til ungene mine eller bruker TV'en som barnevakt. Jeg kan fordømme sladder og baktalelser, ingen her vet jo hva JEG sier om naboen min... Synes enkelte går ganske langt i å framheve seg selv og sine meninger som det eneste riktige til tider. SÅ kom igjen, fram med de dårlige egenskapene; hva er det verste ved din personlighet?
Gjest *Perser* Skrevet 17. januar 2003 #2 Skrevet 17. januar 2003 oi det er masse det * Skikkelig STA * Tenker for mye * Alt for snill * Shoppoman * Bekymrer meg alt for mye * Har ikke tålmodighet * Mørk redd * Liker ikke å gå på langeturer, uten å ha en mål, ska noen ha meg med på lange tur, så blir det ingen hyggeligtur... men er det masse butikker rundt så er jeg verdens hyggelieste Kommer sikker på mer senere
Gjest *Perser* Skrevet 17. januar 2003 #3 Skrevet 17. januar 2003 * Er ikke perfekt i hele tatt, jeg er jo menneske da.... man kan ikke være menneske og perfekt samtidig vettu
RoadQueen Skrevet 17. januar 2003 #4 Skrevet 17. januar 2003 Je g hater å tape - er verdens dårligste taper. Når tålmodigheten og godviljen er oppbrukt blir jeg direkte ufin mot personer som byr meg imot; arrogante, verdensvante, allvitere/kunnere som gang på gang beviser at de ikke kan/vet noe som helst. Denne oppførselen ergrer meg...
Kid-a Skrevet 17. januar 2003 #5 Skrevet 17. januar 2003 Jeg er ikke interessert i å fremheve mine egne dårlige sider, sette de opp punktvis, og fortsette å leke om-å-gjøre-å-være-prektigest-leken med gjengen her inne. Forøvrig er jeg helt enig med første innsender... det foregår en ekkel gjengmentalitet, overprektighet og et grusomt maktsykhetskompleks her inne. Bare så det er sagt. Dere får ha en vidunderlig aften! Kid
starie Skrevet 17. januar 2003 #6 Skrevet 17. januar 2003 Jeg har mange dårlige sider.. -Utålmodig -Lat -Avbryter andre når de snakker -Dømmer etter førsteinntrykket -Klossete -Er for ærlig -Er ofte gretten.. Kommer sikkert på mer om jeg virkelig er ærlig med meg selv. Skal tenke litt på det utover kvelden..
Gjest Lea Skrevet 17. januar 2003 #7 Skrevet 17. januar 2003 Jeg har uendelig mange dårlige sider :-? Sikkert flere enn jeg vet om *Sta som et esel *Smådistrè *Roter fælt *Får aldri unna klesvasken *Kommer meg aldri i seng *Sitter for mye ved PC-en *Herser med sambo *Kverulerer når jeg snakker med svigers *Besøker ikke slekntinger ofte nok *Ringer for sjelden til vennen mine Sikkert masse, masse, masse mer...
Kosejente Skrevet 17. januar 2003 #8 Skrevet 17. januar 2003 OK...here we go: :-? * Utolmodig (de på jobben tror jeg er den tolmodigste i hele verden... :oops: ) * For stolt * Kan bli "farlig" sint (skjer heldigvis ytterst sjelden) * Kan lett bli irritert over "småting" * Har vanskelig for å innrømme når jeg har tatt feil (blitt særdeles bedre med åra...) * Sta (egentlig både en positiv og en negativ egenskap...avhenger hva den gir seg utslag i...) * Perfeksjonist på enkelte områder... Sikkert mye mer ...men det jeg kommer på i øyeblikket....
Gjest Cruella Skrevet 17. januar 2003 #9 Skrevet 17. januar 2003 *Har et sterkt konkurranseinstinkt som gjør at jeg HATER å tape. *Egoistisk og selvopptatt. *Innbilsk, tror jeg kan få sjangs på de fleste. *Overhysterisk hvis buksene strammer litt for mye, f.eks etter jul. *Lettere paranoid. *Ikke til å være i hus med før mensen. *Impulsstyrt *+++++++++++ masse mer* Lisa-Beth
Linemor Skrevet 17. januar 2003 #10 Skrevet 17. januar 2003 for snill litt rotet, og det er ikke bare oppi huet, men ellers også. snakker for lavt. er alfor sliten til og tenke på mer, kommer sterkere tilbake
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2003 #11 Skrevet 17. januar 2003 jeg er alt for sta. ganske ryddig, tåler ikke rot. får jeg ikke viljen min blir jeg sur. :evil:
waco Skrevet 17. januar 2003 #12 Skrevet 17. januar 2003 Folk forstår ikke selv om jeg forklarer så godt jeg kan
Mirabella Skrevet 17. januar 2003 #13 Skrevet 17. januar 2003 At jeg forteller om att og om att og om att de samme historier...
Thea Skrevet 17. januar 2003 #14 Skrevet 17. januar 2003 Jeg er fryyyyktelig rotete Ganske treig, for ting skjer stort sett alltid en eller annen gang Jeg er altfor snill (det bikker nesten over til dumsnill :oops: ) og altfor lite egoistisk, og siden jeg alltid setter andre foran meg og mine behov blir det bare kluss av det. Derfor er det for meg negative sider. Men det er det slutt på nå
Gjest Mzfire Skrevet 17. januar 2003 #15 Skrevet 17. januar 2003 Jeg er for stolt Sta Langsint, litt Mistenksom Rotete Negativ Mangel på selvtillit For snill og blir utnyttet :oops:
Gjest Duchess Skrevet 17. januar 2003 #16 Skrevet 17. januar 2003 Jeg er: Sta Bekymrer meg altfor mye Tenker altfor mye Irriterer meg over bagateller Har et skummelt temperament Skeptisk og veldig steil når jeg vet jeg har rett
Gjest Laila Skrevet 17. januar 2003 #17 Skrevet 17. januar 2003 :x - det verste ved meg akkuratt nå er at jeg idag sprang rundt og lette etter tynne,flotte, slanke cigarillos.........var i flere butikker.......og jeg som har slutta å røyke!!!!........... grrrrr.......... *hvorfor er jeg så svak*
Gjest LoisLane Skrevet 17. januar 2003 #18 Skrevet 17. januar 2003 Folk forstår ikke selv om jeg forklarer så godt jeg kan Ehhh, Waco... er det "folk" eller deg det er noe feil med? Og jeg lurer ennå på om du har tatt nick'et ditt fra byen i Texas, eller om du egentlig mener at du er en "wacko". Her har dere mine dårligste egenskaper, folkens, jeg er pirkete, kverulerende og hovmodig. :fy:
LilleMy Skrevet 17. januar 2003 #19 Skrevet 17. januar 2003 Uæh..... - jeg maser - jeg har alt for lite tålmodighet - jeg har alt for mye temperament - jeg legger for mye i detaljer - jeg er rett og slett alt for mye "kjeftesmelle" MEN, JEG SKAL BLI BEDRE!!!! :oops: Siste pkt. brukte jeg som nyttårsforsett..."noe å jobbe med"
gla Skrevet 17. januar 2003 #20 Skrevet 17. januar 2003 oi det er masse det * Skikkelig STA * Tenker for mye * Alt for snill * Shoppoman * Bekymrer meg alt for mye * Har ikke tålmodighet * Mørk redd * Liker ikke å gå på langeturer, uten å ha en mål, ska noen ha meg med på lange tur, så blir det ingen hyggeligtur... men er det masse butikker rundt så er jeg verdens hyggelieste Kommer sikker på mer senere Hiver meg på her, jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå