Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk gavekort til bursdagen min i går, så nå skal jeg ha en ny chanel øyenskygge! Har lenge siklet på den nyeste kvartetten deres, men er liiiiitt usikker, for det nye star-produktet deres er også leeeeeeeekkert..... (Det som er en skygge i flere nyanser- rosa, gull, sølv osv. Noen som vil anbefale noe for meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fikk gavekort til bursdagen min i går, så nå skal jeg ha en ny chanel øyenskygge! Har lenge siklet på den nyeste kvartetten deres, men er liiiiitt usikker, for det nye star-produktet deres er også leeeeeeeekkert..... (Det som er en skygge i flere nyanser- rosa, gull, sølv osv. Noen som vil anbefale noe for meg?

Jeg har vært på Esthetique og tatt en kikk på høstkolleksjonen deres. Likte "star-produktet" deres godt; fargen ble veldig lys og rosaskimrende på. Fin som highlighter! :) Den nye kvartetten så også veldig fin ut. Fargene passer nok best til festbruk siden de var såpass markante. Den svartfargen inneholdt masse glitter, så er litt spent på hvordan holdbarheten på den er... Til hverdagsøyenskygge passer nok f.eks det skrinet som heter Spices bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...