Gå til innhold

Vesker, sko & klokker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja. Veldig grovt regnet har jeg vel 20 par sko, 25 vesker og 25 smykker. Null klokker!

Skrevet

Over 10 par sko og kanskje 10 vesker (kastar/ gir vekk etterkvart)

Skrevet

Hmmm.. Det blir nok ganske masse ja :ler: Tror jeg har sånn ca 20-30 par sko (minst), 10-20 vesker (men, mange er dessverre ganske dyre), og masse juggel og litt ekte smykker også.. Har heldigvis en lillesøster som jeg med jevne mellomrom lemper ting over på :)

Skrevet
Hmm, har rydda i klær og tilbehør og fant ut at jeg skulle telle hvor mange vesker, klokker og sko jeg faktisk har. Kom frem til følgende tall  :overrasket:

35 vesker

49 par sko

12 klokker

...og minst 60-70 smykker

Er det bare meg som lider av "galskap" eller er vi flere i samme bås?

:roll:

:roll: ... og så var jeg oppe i 53 par sko :roll:

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Etter en rask opptelling, har jeg:

*1 klokke

*11 par sko (1 par vanlige sko, 3 par "småsko", 1 par penere sko, 1 par praktiske sandaler, 2 par joggesko, 1 par tursko, 1 par støvler og 1 par støvletter)

*10-15 vesker (halvparten er kjøpt på salg, resten har jeg sydd selv)

*ca. 40 smykker (inkl. 15 halskjeder, ca. 15 armbånd og 7 ringer - har få dyre smykker, og det jeg har skaffet meg selv har jeg kjøpt på salg eller laget selv).

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Følte at jeg i innlegget over ble litt vel selvrettferdiggjørende, men saken er vel at jeg selv om jeg har 40 smykker, har jeg ikke noen stor formue liggende ;)

Skrevet

Jeg er veldig flink til å kaste/gi bort etterhvert som ting blir slitt/jeg går lei. Jeg hadde siste opprydding/kasterunde i juni.... En liten opptelling viser:

* 5 hverdagsvesker og 3 festvesker. Vesker er et kjempeproblem for meg. Synes nesten aldri noen er fine....

* 4 par sandaler, 7 par sneakers, 1 par vanlige sko, 4 par støvletter, 1 par vinterboots, 1 par gummistøvler, 2 par joggesko, 10 par pensko. Totalt 30 par.

* 1 klokke. Den har jeg hatt i 10 år. Brukt hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...