Gå til innhold

Vesker, sko & klokker

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hmm, har rydda i klær og tilbehør og fant ut at jeg skulle telle hvor mange vesker, klokker og sko jeg faktisk har. Kom frem til følgende tall :overrasket:

35 vesker

49 par sko

12 klokker

...og minst 60-70 smykker

Er det bare meg som lider av "galskap" eller er vi flere i samme bås?

:roll:

Endret av Smørblomsten
Videoannonse
Annonse
Skrevet

sko har jeg ikke så mange av men vesker,s mykker og ørepynt, grøss.

mine tall: så vidt jeg vet og hva jeg fant fram:

vesker: 87

smykker: 19 + alle løse med kjeder til.

ørepynt: 64, med alt juggel og stæsj

klokker: 9

Gjest nalle-maja
Skrevet (endret)

1 klokke (konfirmasjonsgåve)

12 par sko, inkl. sandalar og alle dei eg ikkje bruker; fotballsko, slitte sko, stygge sko...

ca. 5 vesker, ikkje nøgd med nokon ;)

Endret av nalle-maja
Skrevet

Jeg har et helt rom innredet med sko"skap"..tror faktisk at jeg har over 100 par sko..lett..og er bare 20. Har også masse masse vesker..nesten litt flaut å begynne å telle..og smykker har jeg ikke tall på..eller oversikt..litt dumt..skal finne et system..

Skrevet (endret)

Jeg har kanskje ti-femten par sko jeg fremdeles kan tenke meg å bruke, fem vesker som ikke er stuet bort og nøyaktig null klokker. :-D

Edit: Smykker bruker jeg ikke lenger, så det er ingen vits å ta med dem i beregningen.

Endret av Sweet Jane
Skrevet (endret)

Sist jeg telt hadde jeg vel en 60-70 vesker... Det har blitt flere siden sist...

Har to søppelsekker med sko + 10-14 par liggende på gulvet her, aner ikke hvor mange sko jeg har, men det er en god del...

Smykker er jeg usikker på... Grovt regnet, både juggel og ekte har jeg kanskje 20-30 kjeder, 10 ringer, 20 øredobbpar og 50-60 armbånd...

Bruker sjelden smykker, nå har jeg bare på meg en diamantring jeg har fått av mammaen min.

Har tre klokker tror jeg, bruker ikke klokke.

Jeg får sånn kick på ting i perioder jeg, en periode kjøpte jeg masse jakker, så drakter... Herregud, måtte Ally McBeal aldri blitt vist på TV :ler:

*lettpåvirkelig*

Endret av Frysepulver
Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Jeg har en klokke, 6 vesker og 5 par sko.

Men så må det nevnes at jeg har en haug med sko og vesker hjemme på barnerommet som jeg ikke har ryddet ut av ennå.

Også har jeg en del ridesko/støvler, forreste.

Skrevet
:overrasket: Det orker jeg ikke telle. Nok og mere til.
Skrevet

Jøss, over 100 par sko og 60 vesker? :overrasket: Har dere dødsgod råd, eller er dette det eneste dere bruker penger på?

Skrevet
Jøss, over 100 par sko og 60 vesker?  :overrasket:  Har dere dødsgod råd, eller er dette det eneste dere bruker penger på?

Det virker ganske så fjernt fra min virkelighet, må jeg si! Jeg er rett og slett ikke interessert nok til å hamstre sko og vesker på denne måten. Ikke kan jeg se for meg å finne over 100 par sko jeg virkelig ønsker meg heller, selv ikke over en periode på flere år.

Skrevet
Jøss, over 100 par sko og 60 vesker?  :overrasket:  Har dere dødsgod råd, eller er dette det eneste dere bruker penger på?

Jeg er arbeidsledig... Har aldri hatt dritgodt betalte jobber, men jeg liker å bruke penger på sånt...

Egentlig liker jeg å bruke penger på alt... :sjenert: Alle slags klær, god mat, interiørartikler... Men hvis jeg handler med mamma eller pappa får jeg jo ting av de da...

Skrevet

Jeg har ca. 40 par sko. Har ikke plass til dem, derfor er jeg på husjakt. Ikke bare derfor da... :) Handler noe på salg, og legger av litt panger hver mnd slik at jeg kan kjøpe meg noen fine sko hvis jeg finner det. Vil uansett ikke si jeg har kjempegod råd akkurat. Veskedilla har jeg aldri hatt, men jeg liker godt øyenskygger!

Skrevet

Jeg handler alltid på salg og i utlandet, så snittprisen på mine sko og vesker er nok 150-200 kr Så det synes jeg absolutt ikke er så ille. Kan ikke huske å ha kjøpt et par sko eller en veske til full pris på mange år uten at det har vært bursdag eller julegave.

Jeg er usikker på mengden nå, men ligger vel rundt 60-70 sko og 30-40 vesker

Har store mengder smykker som ligger i en kurv. Aner ikke hvor mye det er... (handler ofte mye når det er 70% på glitter, og lager en del)

Skrevet

Jeg har aldri vært spesielt opptatt av sko, men vesker derimot! :eeeh: Det er sånn at tom pappa kommenterer det...

Skrevet

Fintelling er umulig - har lagret klær og tilbehør "overalt" :sjenert:

Vesker: Ca 50

Sko: Ca 60

Klokker: 8

Både vesker og sko er alt fra ekstremt billig til ganske dyrt...

Priser fra et par tikronere til noen tusen.

Skrevet

Beskjedne meg har ingen klokker, ingen vesker og 2 par sko jeg bruker.

Men nå har ikke jeg telt med det som ligger på loftet hos pappa.

Har vel noen vesker men brker de ikke i det hele tatt, og hadde en men det ble ødelagt så skulle få en ny, men har ikke funnet en enda.

I leiligheten har jeg 7 par sko, men 2 er pyntesko, 1 er sandaler et vintersko og 2 jeg bruker nå.

Av en merkeliggrunn stopper klokkene når jeg har de på, helt merkelig, har en men bruker ikke klokke.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Jeg har vel 10 par sko som "virker", bortsett fra treningssko. Har nok noen par som er utslitte og skulle vært kastet, men som jeg ikke har fått meg til å kaste enda også.

Har 3-4 vesker, men også et par sekker jeg bruker.

Har ingen klokker - bare klokken på mobiltelefonen.

Gjest Deception
Skrevet

Jeg er tydeligvis en skikkelig taper...Jeg har sikkert under 10 vesker (finner ingen jeg liker), tre klokker, og en god del par sko (og ikke minst støvletter), men ikke overveldende.

Mitt problem: Jeg er for kresen.

Skrevet
Jeg er tydeligvis en skikkelig taper...Jeg har sikkert under 10 vesker (finner ingen jeg liker), tre klokker, og en god del par sko (og ikke minst støvletter), men ikke overveldende.

Mitt problem: Jeg er for kresen.

Taper?

Se på min "samling" da? :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...