Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en tendens til å bli veldig rød i ansiktet. noen tips/råd til hva som kan skjule/dekke det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grønn concealer, men så vidt jeg vet må du da ha foundation eller pudder oppå der igjen.

Skrevet

Har også hørt noe om dette, bare smører man litt concealer på kinnene da?

Skrevet

Får man kjøpt grønn concealer på parfymeriet?

Skrevet

Hva med fuktighetskrem som virker avkjølende? (After-sun f.eks.)

Har også hørt dette med grønn/gul concealer. Virker det?

Har ikke problemer med rød hud selv, så har ingen gode råd dessverre.

Skrevet

Dersom det er hele ansiktet du blir rød i, og ikke bare enkelte steder, så er det neppe et sjakktrekk å bruke concealer. Du kan bruke grønt pudder for å dempe rødhet, har selv hatt gode erfaringer med det ved rødhet rundt nesen.

Skrevet (endret)

det ene kulepudderet (det med noen grønne kuler oppi) til guerlain skal hjelpe mot dette. jeg bruker det, og synes at jeg blir mindre rød.

for 10-15 år siden hadde HR en grønn krem jeg brukte i hele ansiktet som funket perfekt. Mne de sluttet med den etterhvert......... søren og! Har ikke funnet noe tilsvarende i ettertid, men kulepudderet til Guerlain hjelper altså godt dersom problemet ditt er rødlig hud i hele ansiktet.

Endret av LadyInRed
Skrevet

De selger korrigerende grønt pudder inne på Pure Lux. Du kan kjøpe prøver billig slik at du kan teste. Ellers synes jeg en gultonet foundation demper rødhet greit.

Skrevet
det ene kulepudderet (det med noen grønne kuler oppi) til guerlain skal hjelpe mot dette. jeg bruker det, og synes at jeg blir mindre rød.

for 10-15 år siden hadde HR en grønn krem jeg brukte i hele ansiktet som funket perfekt. Mne de sluttet med den etterhvert......... søren og! Har ikke funnet noe tilsvarende i ettertid, men kulepudderet til Guerlain hjelper altså godt dersom problemet ditt er rødlig hud i hele ansiktet.

Da skal jeg teste ut det :) kjøper det i morgen, vet du hvor mye det koster forresten?

Skrevet
Da skal jeg teste ut det :)  kjøper det i morgen, vet du hvor mye det koster forresten?

husker ikke helt , tror det ligger på kr 350. Vet at jeg har sjekkt det på SN og at det ikke er noe billigere der iallefall pga koster mer enn 200 kr der og da må man betale toll osv.

på tax free koster to stk kr 515 med kost, så blir du fornøyd så kjøp når du er ute å reiser :)

Skrevet

Må spør deg om en ting til, hvordan bruker man pudderet,skal brukes under eller oppå foundatian? tusen takk for svar vertfall :)

Skrevet
Må spør deg om en ting til, hvordan bruker man pudderet,skal brukes under eller oppå foundatian? tusen takk for svar vertfall :)

jeg bruker KUN pudderet, det holder. Det er ikke svært dekkende, så du vil kanskje ikke bruke det til fest. Jeg bruker det også til fest. Jeg liker dette pudderet mye bedre enn noe annet jeg har prøvd. Har det faktisk i tre farger :)

det med de grønne kulene er det jeg liker aller best!

Skrevet
jeg bruker KUN pudderet, det holder. Det er ikke svært dekkende, så du vil kanskje ikke bruke det til fest. Jeg bruker det også til fest. Jeg liker dette pudderet mye bedre enn noe annet jeg har prøvd. Har det faktisk i tre farger :)

det med de grønne kulene er det jeg liker aller best!

Nå ble det mye mas fra meg her :ler: jeg bruker foundation til vanlig, bør jeg ha pudderet under eller oppå? hva gir best effekt?

Skrevet
Nå ble det mye mas fra meg her :ler:  jeg bruker foundation til vanlig, bør jeg ha pudderet under eller oppå? hva gir best effekt?

oppå

Skrevet

Jeg synes egentlig ikke Meteorites hjelper mot rødhet, selv om det har mange andre gode kvaliteter.

Skrevet
Meteorites?

Kulepudderet fra Guerlain. Det var kanskje ingen som hadde nevnt hva det heter her, nei...

Skrevet
Kulepudderet fra Guerlain. Det var kanskje ingen som hadde nevnt hva det heter her, nei...

Har du noen andre annbefalinger da?

Skrevet

Hvis du leser mitt innlegg over så ser du en anbefaling fra Pure Luxe :)

De kulene fra Guerlain synes jeg ikke demper rødhet. De gir litt skimmer og glød, men det er det mange og bedre produkter som gjør også.

Skrevet

Jeg har ikke problemer med at hele ansiktet blir rødt, men jeg er fra naturens side velsignet med en lysende rød og fin nese. Pure Luxe foundation er det hittil beste jeg har prøvd for å normalisere nesa mi, siden jeg trenger så lite av det for å dekke over fargen. I tillegg ser det helt naturlig ut, i motsetning til flytende foundationer og concealere som legger seg fint på plass nede i porene og framhever dem. Sååå... Kanskje et jevnt og fint lag med mineralfoundation kan kamuflere rødfargen din?

Jeg har dessverre ingen tips til hva som kan dempe den. :(

Forresten, har du lett for å rødme, eller er det selve huden som er rød? En den sensitiv? Murad har en serie som er designet for å hjelpe mennesker med tendenser til rødhet i huden, men siden jeg aldri har prøvd den, kan jeg naturlig nok heller ikke gå god for effekten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...