Gå til innhold

Renseoljen fra Decleor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tørr, til tider litt sensitiv hud, og har de siste årene brukt Ultracalming Cleanser fra Dermalogica. Nå vurderer jeg å teste renseoljen fra Decleor, men er litt usikker på om jeg skal orke.

Er det noen som har prøvd akkurat denne renseoljen? Hvordan funker den? Er den veldig rennende? Tar den sminke (foundation, pudder osv) bra, og hvordan føles huden etterpå (ren?, tørr?, en hinne?)

På forhånd takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja, jeg har brukt renseoljen fra Decleor. Likte den godt, den tar alt av sminke (men kanskje greit å fjerne vannfast maskara separat uansett) og huden føles ikke fet eller med hinne etterpå. Den er rennende ja, men ikke mer enn forventet egentlig. Drøy i bruk for det trengs ikke mye heller.

Personlig liker jeg 2-trinnsoljen fra Babor bedre, mye pga trinn 2 som er en slags tonerolje som er veldig forfriskende. Men det er en smakssak, Decleor er bra og rimligere enn Babor.

Endret av onyx
Skrevet

Takk, Onyx :) Jeg så at den fikk veldig dårlig kritikk på MUA, det skremmer meg litt...

Skrevet

Har litt inntrykk av at renseoljer generelt er en elske eller hate ting. Den fra Decleor vil jeg ikke påstå er spesielt dårlig, den gjør det den skal. Eneste er at jeg kanskje synes den lukter litt pussig? Men mange hudpleiesalonger har småprøver at decleorprodukter, så hva med en prøve før du kjøper?

Skrevet

Ja, jeg tror jeg skal få tak i en prøve. Tror hudpleieren sa noe om at Matis også muligens hadde en god rens til meg, så vi får se hva det blir til. Jeg er litt lei Dermalogica-rensen for tida.

Skrevet
Ja, jeg har brukt renseoljen fra Decleor. Likte den godt, den tar alt av sminke (men kanskje greit å fjerne vannfast maskara separat uansett) og huden føles ikke fet eller med hinne etterpå. Den er rennende ja, men ikke mer enn forventet egentlig. Drøy i bruk for det trengs ikke mye heller.

Personlig liker jeg 2-trinnsoljen fra Babor bedre, mye pga trinn 2 som er en slags tonerolje som er veldig forfriskende. Men det er en smakssak, Decleor er bra og rimligere enn Babor.

jeg likte renseoljen til Babor bedre; bla fordi den ikke er så rennende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...