Gå til innhold

gratulere eksen med dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj, jeg klarer ikke bestemme meg!

Eksen min slo opp for 2 måneder siden og vi har hatt null kontakt den siste måneden. I morgen har han bursdag og jeg lurer på om jeg skal ringe eller sende en melding å si gratulerer med dagen.

Jeg må ta kontakt med ham før eller siden siden han skylder meg penger. Også har jeg bursdag selv om en uke, kanskje han tar kontakt da og da er det litt dumt hvis jeg ikke kontaktet han på hans bursdag.

Vi er egentlig gode venner, men han var ikke forelska i meg mer og da ble jeg skikkelig såret. Jeg er egentlig helt over ham og vil ikke bli sammen med ham igjen i det hele tatt, men kunne gjerne hatt litt kontakt med ham for det. Vi bor i forskjellige deler av landet så vi sees aldri, men har en del felles venner (gikk på folkehøgskole sammen). Og vi har ikke snakket noe ut sammen siden han reiste fra meg og jeg var lei meg og sur på ham.

Jeg har liksom ventet på at han skal ta kontakt (han nr'et mitt, adressa mi, emailen min og han har meg på msn lista og vennelista på blink), men det har han altså ikke gjort, så jeg tenker at han ikke vil ha noe som helst med meg å gjøre. Så jeg burde vel bare la ham være, men ææsj. Vil ikke være bitch heller, jeg ser på ham som en venn selv om vi ikke er kjærester mer.

Måtte bare få ut fjortistankene mine, og tips mottas med takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville sendt han en SMS, med denne type tenkst: "Gratulerer med dagen, ***. Håper du får en super dag." Enkelt og greit, og "isfronten" er brutt. :)

Skrevet

Ja, det høres jo fornuftig ut når du sier det :) Det er nettopp slik det føles, som en isfront. Det som er dumt er jo at jeg ikke vet om han bare ikke ofrer meg en tanke, eller at han føler det som jeg gjør, at han ikke vet om han skal ta kontakt eller ikke.

Skrevet

Det er vel det du vil kunne finne ut ved en sånn SMS. Den er helt nøytral, så dersom han ikke svarer, har du ikke på noen måte dritt deg ut. Derosm han er som deg, og lurer på hvordan man skal ta kontakt, vil den SMSen være en push i riktig retning. :)

Skrevet

Takk for svar :) Jeg prøver på det, så får det bare være om han tar et blikk på meldingen og tenker "masete kvinnfolk" :ler:

Svarer han ikke i det hele tatt, eller tar kontakt på min bursdag, sender jeg han en kort epost ang. pengene han skylder.

Jeg har en plan! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...