:-) anna Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Regner med at dere skjønner hvem jeg snakker om ;-) Hvem er det som drar opp igjen alle de gamle trådene? Har det gått så lang tid nå at vi har lov å le av det? Jeg er nemlig klar.
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Kanskje fordi noen er klar for litt underholdning igjen. KG-styrerne gikk jo nesten amok da det samme skjedde for noen måneder siden. Da ble det lagt inn den ene bortforklaringen her etter den andre, og alle tråder som denne personen hadde startet ble anonymisert. Etter at jeg så hvordan de agerte da mistet jeg vel i grunnen all respekt. Tror det blir vanskelig å dra i gang noe mer diskusjon om dette nå. De fleste forstod vel hva som hadde skjedd etter forrige runde.
Gjest Ylva Virvla Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 Ofte når jeg er inne og ser på en av de trådene, ser jeg at den viss navn osv. også er der.
Gjest gjesta Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 Veldig påfallende at disse trådene dras opp igjen hele tiden ja. Ja, det er lov til å le litt.
aline Skrevet 24. september 2006 #5 Skrevet 24. september 2006 men nå er det vel slik at diskusjoner rundt denne vedkommende aldri i verden ville vært spennende for dere som synes det er gøy, dersom det hadde vært lov til å snakke om henne.... så for deres skyld, så bør dere jo være takknemlige over at moddene passer på. den omtalte var vel kanskje interessant på den tiden der hun selv var med i diskusjonene, men at dere finner det spennende å diskutere en person som ikke er med i diskusjonen, er for meg lavmål og jeg skjønner virkelig ikke fasinasjonen rundt det. (men så var jeg aktiv den tiden hun var her da, så jeg trenger kanskje ikke å verken spekulere eller slenge dritt om en person som ikke lenger er aktivt med i diskusjonene) men igjen, hadde det vært stuerent å spekulere om henne, så hadde ingen funnet det interessant, tror jeg. det er det ulovlige rundt det som trigger, dere har funnet en person dere mener dere bør ha rett til å spekulere om, selv om det ikke er lov ovenfor noen andre og det virker som er helt greit. og da kan man krangle rundt regler og dumme moderatorer som er så ekle og lar reglene gjelde for alle, og ikke tillater baksnakking, drittslenging og spekulering rundt personer som ikke er tilstede for å svare dere tilbake.
Gjest Lamadama -utlogget- Skrevet 24. september 2006 #6 Skrevet 24. september 2006 Oida, var da voldsomt til eder og galle som måtte ut der da , aline
Gjest Grønn Frosk Skrevet 24. september 2006 #8 Skrevet 24. september 2006 Jeg var her når det stormet som verst rundt denne personen, men jeg kan ikke skjønne hvorfor det egentlig er så morsomt med disse trådene? Det som skjedde, skjedde for tre år siden. Er det egentlig noen vits i å dra det opp igjen hele tiden? De som har spurt om hva som skjedde, har vel innen nå fått svar på det? Ja, det var en fiktiv personlighet som noen elsket og andre hatet, men det er TRE år siden. Hva er poenget med å stadig vende tilbake til dette?
Ciara Skrevet 24. september 2006 #9 Skrevet 24. september 2006 Har vel ikke så stort behov for å diskutere henne, for jeg var også her mens hun var i aksjon, men jeg må innrømme at jeg savner dagboken. Der inneholdt det mye moro
Gjest Gjesta Skrevet 24. september 2006 #10 Skrevet 24. september 2006 Jeg skjønner ganske godt at Milla er spennende og interessant for nye her som bare hører brøkker som hysjes ned og forbys. Klart man blir nysgjerrig når det er så mye hemmelighetsskremmeri og regelverk rundt et bestemt nick! Så jeg tror moderatorene er med på å holde henne varm på denne måten. De gamle trådene syns jeg ikke er så morsomme, de er gamle og tatt ut av kontekst. Syntes det var fint å ha Milla her jeg
Ciara Skrevet 24. september 2006 #11 Skrevet 24. september 2006 Syntes det var fint å ha Milla her jeg ← Jeg også.
aline Skrevet 24. september 2006 #13 Skrevet 24. september 2006 Oida, var da voldsomt til eder og galle som måtte ut der da , aline ← kan du peke ut hvor i alle dager det var eder og galle i mitt innlegg? joa, jeg synes det er litt patetisk med all denne millafokuseringen, og skjønner overhode ikke behovet, men det å si det, og sette fingeren på at det aldri ville vært interessant om det hadde vært lov, er vel ikke å komme med eder og galle, så jeg vil gjerne få spesifisert hva i mitt innlegg som var det. og for å henge meg på noen andre her, jeg hadde ingenting imot milla jeg, jeg ville ærlig talt mye heller hatt henne her en alle trådene om henne som hun IKKE er med i.
Gjest gjesta Skrevet 24. september 2006 #14 Skrevet 24. september 2006 men nå er det vel slik at diskusjoner rundt denne vedkommende aldri i verden ville vært spennende for dere som synes det er gøy, dersom det hadde vært lov til å snakke om henne.... så for deres skyld, så bør dere jo være takknemlige over at moddene passer på. den omtalte var vel kanskje interessant på den tiden der hun selv var med i diskusjonene, men at dere finner det spennende å diskutere en person som ikke er med i diskusjonen, er for meg lavmål og jeg skjønner virkelig ikke fasinasjonen rundt det. (men så var jeg aktiv den tiden hun var her da, så jeg trenger kanskje ikke å verken spekulere eller slenge dritt om en person som ikke lenger er aktivt med i diskusjonene) men igjen, hadde det vært stuerent å spekulere om henne, så hadde ingen funnet det interessant, tror jeg. det er det ulovlige rundt det som trigger, dere har funnet en person dere mener dere bør ha rett til å spekulere om, selv om det ikke er lov ovenfor noen andre og det virker som er helt greit. og da kan man krangle rundt regler og dumme moderatorer som er så ekle og lar reglene gjelde for alle, og ikke tillater baksnakking, drittslenging og spekulering rundt personer som ikke er tilstede for å svare dere tilbake.← Veit ikke hva du kaller det der, men det kaller jeg eder og galle
Brunhilde Skrevet 24. september 2006 #15 Skrevet 24. september 2006 kan du peke ut hvor i alle dager det var eder og galle i mitt innlegg? ← Jeg må si at jeg lurte på det samme! Ellers er jeg også en av de som savner Milla - det var litt mer liv her inne da hun var med!
aline Skrevet 24. september 2006 #17 Skrevet 24. september 2006 Veit ikke hva du kaller det der, men det kaller jeg eder og galle ← ok, da har vi HEEEELT forskjellig tanke om ordene eder og galle rett og slett.
Gjest gjesta Skrevet 24. september 2006 #18 Skrevet 24. september 2006 ok, da har vi HEEEELT forskjellig tanke om ordene eder og galle rett og slett. ← Mottatt!!
Gjest gjesta Skrevet 24. september 2006 #19 Skrevet 24. september 2006 Jeg kjente ikke til milla, så henne inn på her, men ikke noe mer. Men synes det er trist at noen skal dra opp gamle tråder for egen latters skyld. og det gjelder alle brukere som ikke er her lenger.
Gjest Hedda Gabler Skrevet 25. september 2006 #20 Skrevet 25. september 2006 Syntes det var fint å ha Milla her jeg ← Jeg var savner ikke Milla et sekund og er glad hun er borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå