mee mee Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 jeg prøver å få til bluetoothen på min nye data. men når jeg trykker på kanppen på siden av datan kommer det bare opp "no device". hva betyr det?
nea Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 jeg prøver å få til bluetoothen på min nye data. men når jeg trykker på kanppen på siden av datan kommer det bare opp "no device". hva betyr det? ← Sikker på at du har bluetooth på den da? jeg har knappen til det men jeg har ikke bluetooth for det. hvis ikke må du kanskje installere en driver eller noe.
Kykkelikokos Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Hvis du har en bærbar PC vil jeg tippe du har bluetooth. Da høres det ut som du må installere riktige drivere. For å finne ut om det stemmer kan du gjøre følgende: Høyreklikk på min datamaskin Velg Behandle Velg Enhestbehandling Hvis det står noen gule utropstegn eller spørsmålstegn der, så betyr det at den enheten mangler drivere eller ikke er riktig installert.
mee mee Skrevet 27. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2006 Hvis du har en bærbar PC vil jeg tippe du har bluetooth. Da høres det ut som du må installere riktige drivere. For å finne ut om det stemmer kan du gjøre følgende: Høyreklikk på min datamaskin Velg Behandle Velg Enhestbehandling Hvis det står noen gule utropstegn eller spørsmålstegn der, så betyr det at den enheten mangler drivere eller ikke er riktig installert. ← det eneste gule spørsmåltegnet jeg finner er på hjelpetasten , så det teller vell ikke? men hviklen enhet skal jeg gå inn på for å finne bluetooth?
Kykkelikokos Skrevet 27. september 2006 #6 Skrevet 27. september 2006 Den pleier å hete noe med Bluetooth. Husk å skru på knappen først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå