monja Skrevet 17. januar 2003 #1 Skrevet 17. januar 2003 Jeg vurderer å holde tale til min mann på bryllupsdagen :o Noen andre som har gjort eller skal gjøre det? Jeg leter også etter en passende start på denne, og er veeeldig glad for mange kreative forslag.
Susie Skrevet 17. januar 2003 #2 Skrevet 17. januar 2003 Hei du:) Jeg har ikke tenkt å holde tale selv, men kjempe flott at du tør 8) Det kan jo være greit med å begynne med å takke foreldrene hans. For at de har oppdratt en så flott mann, at de tør overlate ham til deg, for at de har tatt godt i mot deg (hvis de har det da...) osv. Så kan du takke foreldrene dine for at de har stilt opp osv. Så kommer du til ham. Da kan du jo kanskje takke ham for at han i det heletatt sitter der. Det er jo ikke bare bare for disse gutta å gi opp ungkarslivet :D Når du har kommet hit, er det bare å peise på med alt du har på hjertet. En vennine av meg hadde en lignende begynnelse, og det funket kjempe bra. Eller så kan du gi ham roser som takk. Eks. jeg takker deg for at du har/ er xxxxxxx, og det vil jeg gi deg en rose for. Kan jo bli mange roser... men det er veldig fint. Kanskje ikke de mest kreative forslagene.. men men. Skal legge hodet i bløt, og gi en lyd om jeg kommer på noe annt. lykke til!!!
Ruby Skrevet 19. januar 2003 #3 Skrevet 19. januar 2003 Jeg leste dikt til mannen min som jeg hadde skrevet selv, hvor jeg hadde med løfter til ham, litt om fortiden og litt om framtiden. Det var veldig godt å ha noe å lese fra, for jeg var veldig nervøs. Etterpå takket jeg alle som hadde kommet, og en spesiell takk til alle som hadde hjulpet oss. Lykke til!
Tusenfryd Skrevet 19. januar 2003 #4 Skrevet 19. januar 2003 Klart jeg holdt tale! Det var jo forventet at han skulle holde en tale til meg - jeg syntes han også fortjente det. Det ble ikke den talen jeg hadde tenkt å holde. Jeg hadde nemlig skrevet en flott tale, men glemte den hjemme. Og hjernen min klarte ikke å huske et ord av den. Men jeg holdt talen min etter ham, og kunne dermed fange opp endel poenger fra ham. Som fx at han hadde fremstilt det som om vi ble sammen, så enkelt og greit - nei, for det var slett ikke det. Det var et slit å få en innbitt, urban ungkar til å i det hele tatt tenke tanken om en fast dame... osv osv...
dolsy Skrevet 19. januar 2003 #5 Skrevet 19. januar 2003 Heiii! Nydelig at jenta holder tale til mannen sin.. De setter vel like stor pris på det som oss de? Jeg prøver meg på en sang jeg da.. men sliter litt med å få til en "bra nok en". Kanskje det blir tale her også?.. Noen tips hadde jeg egentlig ikke - i denne omgang iallefall.. Den med roser som noen andre foreslo for deg har jeg hørt om før.. og den er visst veldig nydelig.. Lykke til med bryllupet:>)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå