Elisabetha Skrevet 22. mars 2002 #1 Del Skrevet 22. mars 2002 Når bør jeg sende ut invitasjonene?Vi gifter oss 31 august! Elisabetha som gleder seg veldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 22. mars 2002 #2 Del Skrevet 22. mars 2002 Senest to mndr i forveien er vel passe.... Med svar utbes en mnd før dagen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midtsommerbrur Skrevet 22. mars 2002 #3 Del Skrevet 22. mars 2002 Jeg tror jeg ville sendt dem ut min. tre mnd. før, for ellers får gjestene invitasjonene på sommeren da mange er bortreist. Vi sendte våre ut i veldig god tid, men det var også fordi mange gjester kommer langveisfra (også utlandet)og de fleste visste om datoen fra før. Også liker vi å ha god tid Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanban Skrevet 22. mars 2002 #4 Del Skrevet 22. mars 2002 -Hei- vi gifter oss samme dato. Tenkte å sende invitasjonene min. 3md. før, med svar innen to md før dato. Sender de muligens enda tidligere, venter bare på bekreftelse på hvem som kan være toastmaster, så jeg kan få det med. (Sliter litt med det,-ingen føler kallet...)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbita Skrevet 22. mars 2002 #5 Del Skrevet 22. mars 2002 Åtte til tolv uker før bryllupet er vanlig å sende ut invitasjonene. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisabetha Skrevet 22. mars 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 22. mars 2002 takker og bukker. Min kjære og jeg har blitt enige om og sende dem i mai. Elisabehta:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 23. mars 2002 #7 Del Skrevet 23. mars 2002 Mulig vi er ekstra tidlig ute da, men vi sender ut våre invitasjoner i april, og vi gifter oss 10.august. Vi får en del gjester som kommer langveis fra, så vi synes det er greit å være tidlig ute. Svar skal vi ha 1 1/2 mnd før bryllupet.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eivissa Skrevet 23. mars 2002 #8 Del Skrevet 23. mars 2002 Sendte våre for to uker siden. Vi gifter oss 15 juni. Altså tre måneder før. Har satt at vi vil ha svar senest 1 mai.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cream Skrevet 24. mars 2002 #9 Del Skrevet 24. mars 2002 Vi gifter oss den 24.08. Vi skal sende de ut den 24.05. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå