Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Nå som jeg får penger, har jeg bestemt meg for å kjøpe noe unødvendig dilldall jeg ikke trenger, samtidig som det er greit å komme seg fram med! Grunnen til at jeg vil ha en av disse, er at jeg slipper å ha det på meg/være innviklet i det og kan hive meg av akkurat når jeg vil i en busk. Det kan jeg ikke med sykkel eller rulleskøyter! Hva ville dere valgt og hva er vanskeligst å bruke? Jeg vil ut og rulle på noe :D
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Kjøp longboard. Det er ca. 10000 ganger mer moro og kulere enn sparkesykkel (som jo bare ser trist ut).
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 Er det motorsparkings? Men det er jo for slappfisker :D Jeg vil ha mosjon samtidig som jeg har det gøy jeg, og jeg prøver å finne en løsning (og bremsene på skateboardet min bror glemte igjen før han flytta, men som skal ha det igjen i dag typisk) bremser er LURT.
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 Hmm, longboard har ikke motor nei. Er på en måte et langt skateboard som er litt mer surfeaktig enn vanlig skateboard. Men skjønte ikke helt hva du mener med bremser på skateboard? :klø: Skateboard har jo ikke bremser. Men kanskje vi prater om helt forskjellig ting? sector9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå