Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mac-en min har kræsjet, og tatt all musikken min med seg i graven:( Dermed er alt jeg har av musikk inne på iPoden, og jeg sitter med en tom iTunes på min nye pc. Nå vil jeg ha musikken fra iPoden inn på pc-en, men hvordan får jeg til det..? Det er ikke bare å koble spilleren til maskina, for da "tar" den til seg det som er på iTunes, dvs. ingenting. Og da sitter jeg der med tom iPod og ingenting på pc-en.

hjelp:(

Skrevet

Dette kan jeg lite om, men jeg gjorde et søk på .mc og fant denne linken. Vet ikke om det kan hjelpe, men håper det.

Skrevet

Jeg har sett på dette, men virker som jeg da må ha enda en datamaskin? :klø:

Men takk allikevel:)

Skrevet

Jeg har iPod Nano, og i bruksanvisningen så står det at det ikke er mulig å overføre fra spilleren og over til pc'en.

Skrevet

Det er mulig, men da må du har gjort om en instilling i itunes før du mistet all musikken din :/ Var hvertfall slik det var med min iPod mini.

Skrevet

Det finnes flere programmer som gjør det mulig å få musikken over fra ipod til en pc, det er bare å søke litt i google.

Selv bruker jeg Senuti, som virker helt glimrende - bare å foreta et raskt søk

Skrevet
Det finnes flere programmer som gjør det mulig å få musikken over fra ipod til en pc, det er bare å søke litt i google.

Selv bruker jeg Senuti, som virker helt glimrende - bare å foreta et raskt søk

Dette var mer det jeg ville høre! Er det enkelt? Jeg er ikke flink når det kommer til sånt, og unngå uhell som fører til at alt blir borte..

Forresten så leste jeg nettop at apple har sperret for mange slike program, at de ikke er mulige å få tak i lengre? Hvorfor er de så imot at man ikke skal kunne overføre fra iPod til pc? :/

Skrevet
Hvorfor er de så imot at man ikke skal kunne overføre fra iPod til pc? :/

Rett og slett for å hindre piratkopiering.

Ser nå at Senuti kun er for mac (har mac, og tenkte derfor ikke over at du kanskje har PC).

Men gjorde et raskt søk, og det ser ut som om blant annet denne linken fører deg til et program som er beregnet på PC.

Si fra hvis du ikke får det til!

Skrevet

Jeg har pc jepp, så tusen takk for siste link! det virket ganske enkelt, men skjønte ikke helt det med backup-en..?

:sjenert: åh jeg føler meg litt teit

Skrevet

Får ikke testet dette selv, siden jeg da ikke har PC.

Men slik jeg forstår det så betyr det ganske enkelt at du kan legge over musikk, bilder og filmer fra ipod til pc - og dermed skaffet en slags backup av de?!

Men det er kun gjetting

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...