India Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Jeg skal gifte meg Vi skal ikke vente et helt år. det blir februar,så vi har mye å ordne.. det er jo så spennende.. noen som har noen "oppskrift" på hva som må ordnes? Linker til brudekjole sider? gleder meg
Havfrua Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Lurt å begynne med det aller viktigste først som kirke festlokaler fotograffrisørblomster Her er du jo avhengig av at det skal passe for andre også og ikke bare deg selv. Sikkert lurt å finne brudekjolen snart også og klær til mannen. Invitasjonenen bør ut før jul men ellers syns jeg du har god tid til detaljplanleggingen. Det blir jo så mye jobb som man legger opp til selv egentlig. Lykke til og kos deg med planleggingen.
marsy Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 (endret) gratulerer! jeg legger inn min huskeliste: -lokale for vielse -lokale for fest -gjesteliste -innbydelser, bordkort, menyer og takkekort -klær, undertøy og sko brud -smykker/tiara brud -klær, undertøy og sko brudgom -ringer -blomster (bukett, knapphullsblomst og dekorasjoner/pynt) -mat og drikke -barløsning -kake -overnatting og transport for gjester -fotograf -velge forlovere, toastmaster -musikk -transport -frisør/sminke + småtteri som: -gjestebok -gaver til gjestene -engangskamera til bordene -lage kjøreplan for dagen (hva skjer når?) -nattmat/snacks? sikkert noe jeg har glemt også Endret 24. september 2006 av marsy
Amalie_85 Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 ååååååå villle bare si GRATTIS Missunner deg jeg
India Skrevet 24. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2006 tusen takk er så godt å ha dere her på kg,alltid hjelp å få.. gleder meg så masse... har sett på masse brudekjoler på nett i dag,er jo SÅÅ mange fine!
marsy Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 når det gjelder brudekjoler anbefaler jeg å kikke på finn.no. Der kan man se "vanlige mennesker" som har på seg kjolene, slik at man får et mer korrekt inntrykk enn av katalogbilder med modeller. ellers anbefaler jeg Rembo Styling og Linea Raffaelli!! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå