Englepusen Skrevet 17. januar 2003 #1 Skrevet 17. januar 2003 Er det noen som kan anbefale en butikk i Stavanger området med godt utvalg av størrelser? Har et luksusproblem kan man vel kalle det.. Puppene vokser mens resten av kroppen minker..er nede i størrelse 36 i bukser*iiik* Det kommer vel av at jeg har trent mye i det siste tror jeg. Problemet nå er at jeg må ha størrelse 70D i bh :o ..70C er ille nok å få tak i!
Gjest *Perser* Skrevet 17. januar 2003 #2 Skrevet 17. januar 2003 Nede i arkaden på framsiden, altså inngangen som er på samme side som sparebank1 der har de litt utvalg, så har vi jo kvadrat hmm husker ikke hva butikken heter, men butikken er på samme plassen som renserie! nede i kjelleren! 70D er ikke så så vanskelig å få tak i i vanlig HM butikker heller verre med 70DD Lykke til på BH jakt, det er stress å lete etter små... men store cup str :-?
Tusseline Skrevet 17. januar 2003 #3 Skrevet 17. januar 2003 Magasin Blå har en utmerket undertøys butikk i øverste etasje..
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2003 #4 Skrevet 23. januar 2003 Tjølsen!!!! Utmerket utvalg (har str 75G, og det finner man IKKE på H&M...) og proff betjening:)
Gjest Étoile Skrevet 24. januar 2003 #5 Skrevet 24. januar 2003 Henger meg på gjest ovenfor her - hos Tjølsen får du helt fantastisk service og de har helt sikkert det du trenger.
Englepusen Skrevet 24. januar 2003 Forfatter #6 Skrevet 24. januar 2003 Takk for mange gode tips! Tjølsen, ligger den i Nygata? Jobber selv i et serviceyrke så jeg er også opptatt av service. Kjedelig med selgere som ikke er interessert i å selge noe..
Tusseline Skrevet 26. januar 2003 #7 Skrevet 26. januar 2003 Nede i arkaden på framsiden, altså inngangen som er på samme side som sparebank1 der har de litt utvalg, Den heter Porto Bella.
Daisy Skrevet 30. januar 2003 #8 Skrevet 30. januar 2003 Miranda i Bikubå har bra utvalg, likeså Clinique Helene i Sandnes. Unngå Florlett i Sandnes - der har de godt voksen mannlig ekspeditør...... Tjølsen.....der kjøpte jeg min første BH for uendelig mange år siden (virker sånn), - men butikken har virkelig holdt følge med tiden! Så forresten et TV-program en gang fra en undertøysbutikk i England, der det å hjelpe kunden til å velge rett BH var en egen "profesjon". Tror faktisk også de sydde etter mål......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå