Gå til innhold

Hvor mange orgasmer?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg er en kvinne på 30+ som er interessert i å vite hvor mange orgasmer dere jenter har klart å få i løpet av en seanse. Jeg har selv klart 5-6, med ca 10 sekunders mellomrom mellom hver. Da har det skjedd hvis typen har gitt meg oralsex, ellers hadde jeg ikke klart så mange. Cluet er også at han ikke må vente mange sekundene etter en orgasme før han starter å slikke igjen. Har dere samme erfaring?

Nysgjerrig

:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Antallet orgasmer spiller rett og slett INGEN rolle for meg dersom min helhetlige opplevelse av situasjonen er god. Altså -jeg måler ikke god sex i antall orgasmer, men snarere i hvor mange følelser jeg og han jeg har sex med klarer å dele, og hvor sterkt vi klarer å gjøre det. Og da snakker jeg også om sexuelle følelser -altså, god gammeldags "rå" sex. For det er nemlig også følelser :wink:

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått 10, men jeg må virkelig si at det er den første som er best. De andre blir jo bare svakere og svakere. Som regel får jeg to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har faktisk fått opptil 25 orgasmer på en halvtimes tid. Da går det jo i ett... Det har ikke skjedd mer enn et par tre ganger og det er nok en 10 års tid siden nå *sukk* :cry: Det var forresten ved samleie. Nå for tiden ligger det rundt 2 - 8. Begynner å bli gammel kanskje :o ..

Jeg er jo enig i at sex er mer enn orgasmer, men jeg får i alle fall en følelse av dyp fysisk utilfredshet hvis seansen avsluttes uten en eneste orgasme for min del. Nå skjer jo det så og si aldri da så det er jo ikke noe problem! :D Tror det er stor forskjell på kvinner når det gjelder det rent fysiske sexbehovet. Mitt er, og har alltid vært, stort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...