Gå til innhold

Maarud potetgull med Holiday-smak

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anbefales ikke ;)

Altså, jeg synes barndomsklassikeren salt potetgull med Holiday-rømmedip er farlig godt innimellom, men denne alt-i-ett løsningen fra Maarud var ikke god. Smakte som sour cream & onion potetgull blandet med paprika/grillkrydder. Isj.

Så vet dere det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes heller ikke den var god. Liker Holiday-dipen, men i tørr tilstand var det bare rart.

Skrevet

Jeg har akkurat tømt en pose, så jeg synes den var veldig god!!

:sjarmor:

Skrevet
Jeg har akkurat tømt en pose, så jeg synes den var veldig god!!

:sjarmor:

Mee 2!!!

Tok vel en halv time fra jeg åpnet posen til den var tom. Beste pottisen jeg har spist!!!

-niomi- chipsoman :ler:

Skrevet

Jooooo, den var helt kurant den! Namme :) Men, èn jeg ALDRI klarer å få ned var den med sånn derre urter og vårløk..eller no' sånt. DET var :kvalm:

Skrevet

Jeg savner den med engelsk flagg jeg, vinegar eller noe. Og dill ja, det var godt!

Skrevet

Jeg syns den var veldig god.

Skrevet

ÅÅÅÅ! Jeg savner Spring Onion and Cheese..... det beste potetgullet ever!

Holiday var helt greit, intet mer intet mindre... men potetgull har en tendens til å forsvinne uansett om det smaker godt eller ikke her i huset... :sjenert:

Skrevet

Her i huset savner vi en brun pose som het Lett Krydret. Husker ikke hvem som laget den. Den var kjempegod!

• 8 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Nå, 9år etter er den tilsalgs igjen. Hva synes dere om smaken? :)

Anonymous poster hash: 8e3eb...8ce

• Liker 1
Gjest Ennasus
Skrevet

Liker egentlig ikke dipp til potetgull, men dette Potetgullet elsket jeg! Masse smak :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det var kjempegodt. Men i små mengder. Veldig mye smak, på en måte. Kan bli litt mye. Men godt var det. :)

Anonymous poster hash: 07268...e5f
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes den er god i små mengder.. Men plutselig blir det for mye, den er litt for salt også synes jeg. Men smak og behag, heldigvis har vi mange andre merker på markedet

Anonymous poster hash: 61ca5...322

Skrevet

Kjøpte den i dag. Synes ikke den var særlig god... Den var litt for sur på en måte. Spiser den nok opp, men blir ikke gjenkjøp.

Skrevet

Jeg synes den var god jeg.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...