Gjest Gjest_petronelle_* Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 Når eg er i bryllup/konfirmasjon hvor det har vert sanghefter, så er heftene merket ved navn til hver enkelt. jeg synes de er et fint minne å ta vare på. Nå hadde vi konfirmasjon selv i våres og ingen av svigerfam tok med seg heftet. Noe konfirmantet var noe skuffet over. hva syns dere?
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 i vår familie bruker vi ofte samme sangheftene på flere fester. Da slipper vi å trykke opp nye hver gang, og vi sparer søppel.
Susannah Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 Vi opplevde det samme i min familie. Laget forseggjorte sanghedter og bordkort til konfirmasjonen til søsteren min, neste alle lå igjen. Jeg synes det var veldig rart, jeg tar alltid med meg slikt hjem.
Leanne Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 Jeg og tar med meg alt mulig hjem av bordkort og sanghefter.. Så ligger det lengst inne i en skuff før det blir kastet noen år senere.. Hvis man skal ta vare på alle sanghefter og alle bordkort fra alle dåp, konfirmasjon, bryllup osv man er i iløpet av livet blir det utrolig mange ark å holde styr på.. Kanskje like greit å kaste det med en gang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå