Shanka Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 Min nåværende Chanel Hydramax hudkrem og øyekrem er snart tom, så jeg skal gå til innkjøp av noen nye produkter, men HVEM vil du anbefale? Jeg har normal-fet hud.. Før så har jeg bare brukt cleansing-wipes for å fjerne sminken og ingen renseprodukter.. Men lurer på om jeg kanskje bør begynne med det, siden jeg alltid har litt urenheter her og der.. Siden jeg så dårlig på dette området, kunne kanskje DU hjulpet meg litt på veg? Hva trenger jeg for slags produkter for å ha en fin hud? Håper på svar
Gjest Lanyah Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 Jeg anbefaler MD Formulation eller Declèor. Bra produkter!
Morea Skrevet 23. september 2006 #3 Skrevet 23. september 2006 Jeg synes Kenzoki er fantastiske produkter.
Gjest Tanita Skrevet 23. september 2006 #4 Skrevet 23. september 2006 Selv bruker jeg Matis og MD Formulations og huden min er blitt kjempefin! Er kjempefornøyd! Har før prøvd både Babor, Decleor, Darphin, Dermalogica...
Gjest Meep Skrevet 24. september 2006 #5 Skrevet 24. september 2006 Hvordan er prisene på disse produktene?
Gjest Tanita Skrevet 24. september 2006 #6 Skrevet 24. september 2006 (endret) Kommer an på hva du skal ha. Varierer litt, men som regel ligger de på omtrent samme nivå i pris. Det er uansett verdt det, du får det beste til huden din og de er ofte drøye i bruk. Endret 24. september 2006 av Tanita
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå