Labomba_83 Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 Selv om det virka litt kunstig, så tror jeg at man kan hente masse tips derfra:D Har allerede notert første "hjemlekse" og skal foreslå det for min kjære når han kommer hjem ;p Can't wait ;D
Gjest Norwegian Blue Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 Det er sånn type program jeg blir flau på andres vegne av, så jeg tror jeg skal bare unngå å se det. Litt for tv3ete og kunstig for min smak. Det kan sikkert være veldig lærerikt, men eeh *vrir seg*, feil. Alt blir liksom utlevert på tv og det er turn off. Liker det at ens seksualitet skal være litt hemmelig og privat, ikke allmennskunnskap. Nå skal liksom alle bli eksperter og lære at sånn og sånn skal det gjøres. Liker ikke den utviklingen, jeg. Men det er det bare jeg som syntes.
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #3 Skrevet 23. september 2006 Det er sånn type program jeg blir flau på andres vegne av, så jeg tror jeg skal bare unngå å se det. Litt for tv3ete og kunstig for min smak. Det kan sikkert være veldig lærerikt, men eeh *vrir seg*, feil. Alt blir liksom utlevert på tv og det er turn off. Liker det at ens seksualitet skal være litt hemmelig og privat, ikke allmennskunnskap. Nå skal liksom alle bli eksperter og lære at sånn og sånn skal det gjøres. Liker ikke den utviklingen, jeg. Men det er det bare jeg som syntes. ← åja, det er kun deg det!
Gjest Norwegian Blue Skrevet 23. september 2006 #4 Skrevet 23. september 2006 mener "det er bare det som jeg mener" *trøtt*
Orestes Skrevet 23. september 2006 #5 Skrevet 23. september 2006 Syntes ikke det hadde noe matnyttig å komme med. Kjedelig, samtidig ble jeg nesten pinlig berørt på vegne av deltagerne. En dokumentarserie som ikke hadde disse "deltagerne" som av alle ting satt "på skolebenken" hadde vært mer interessant.
Buster Skrevet 23. september 2006 #6 Skrevet 23. september 2006 Har ikke TV3 og får derfor ikke sett dette dessverre, men kan ikke med min beste vilje forstå dem som er med på slike programmer. Mener helt klart at de har noen behov i seg som ikke er gjennomsnittet blant den norske befolkning, tenker da på å skulle vise seg frem eller ønske om å bli en ekte B kjendis. Nå gikk jeg inn på tv3.no og leste om programmet og klart at det kan være lærerikt og interessant, men sier igjen at de som er deltagere burde virkelig gravd seg ned i ettertid. Tror ikke at dette er det som gir høyeste score ved jobbintervju feks.
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2006 #7 Skrevet 24. september 2006 Jeg tenker på de som hadde 5 unger hver (var ikke det to par?). Tenk så pinlig for de ungene!!! De må jo tross alt være litt store ettersom de er 5 stk. Hva får vel ikke de høre på skolen om dette!! Dette burde nesten ikke vært lov. Pinlig.
Gjest Kaffomann Skrevet 24. september 2006 #8 Skrevet 24. september 2006 (endret) Jeg tenker på de som hadde 5 unger hver (var ikke det to par?). Tenk så pinlig for de ungene!!! De må jo tross alt være litt store ettersom de er 5 stk. Hva får vel ikke de høre på skolen om dette!! Dette burde nesten ikke vært lov. Pinlig. ← Ja, hadde jeg visst at foreldrene til noen av klassekammeratene mine hadde hatt sex, ja da hadde jeg syntes foreldrene deres var rare. Endret 24. september 2006 av Kaffomann
aline Skrevet 24. september 2006 #9 Skrevet 24. september 2006 nå viste de jo faktisk ingenting da, og etter hva jeg har skjønt, så kommer de heller ikke til å vise sex mellom parene. vi fikk se litt av oppvartingen til to av parene, altså at de gjorde klart bord med roseblader, badet, pratet og koste seg sammen, det vistes INGENTING seksuellt. jeg ble vel ikke akkurat noe stort fan av serien, syntes ikke det kom noe matnyttig frem for min del, men så er ikke jeg i ett langt og fastkjørt forhold heller da. og de la absolutt ikke opp til at "sånn og sånn skal det gjøres", de la opp til å finne ut hva ens egen partner ønsket mer av, også bruke mer tid en de kanskje vanligvis pleide for å forføre den andre. altså, individuellt, ingen fortalte noe om hva de skulle gjøre, utover at de fikk en flaske champagne, en fjær og ett eller annet annet... men fikk også klar beskjed om at det så absolutt ikke var nødvendig å bruke noe av det om de ikke ønsket det. men, litt kjedelig program syntes jeg.
Gjest Landra Skrevet 24. september 2006 #10 Skrevet 24. september 2006 Hei! For det første så "lærte" jeg ikke noe nytt. Alt serien kom med veit jo alle i forhold fra før. Så reagerte jeg på at "alle" hadde samme klær før og etter hjemme leksen de fikk, og det gjør jo ikke serien troverdig.
Gjest Chantal Skrevet 24. september 2006 #11 Skrevet 24. september 2006 Syns det var litt kunstig jeg da og jeg reagerte på en ting. De som var med i programmet hadde jo bare vært sammen i et og to år. Er det vanlig å få problemer i sexlivet så fort?
Labomba_83 Skrevet 24. september 2006 Forfatter #12 Skrevet 24. september 2006 Hei! For det første så "lærte" jeg ikke noe nytt. Alt serien kom med veit jo alle i forhold fra før. Så reagerte jeg på at "alle" hadde samme klær før og etter hjemme leksen de fikk, og det gjør jo ikke serien troverdig. ← Det samme reagerte jeg også på. Blir morsomt å se om de har de samme klærne på neste gang også ;P
Labomba_83 Skrevet 24. september 2006 Forfatter #13 Skrevet 24. september 2006 Syns det var litt kunstig jeg da og jeg reagerte på en ting. De som var med i programmet hadde jo bare vært sammen i et og to år. Er det vanlig å få problemer i sexlivet så fort? ← Hehehe, jeg tenkte AKKURAT det samme! Når man har vært sammen i et år, så skal det vel litt til for at sex'en blir kjedelig?!?! Og det paret fra Bodø, som hadde vært sammen i et år. Det virka egentlig ikke som om de hadde problemer....
Labomba_83 Skrevet 24. september 2006 Forfatter #14 Skrevet 24. september 2006 Hehehe, når jeg skrev lære så tenkte jeg mer på den hjemmeleksen de får. Siden jeg ikke har så god fantasi, så trenger jeg litt input ;P Og det gav meg ide'er:) Selve programme var ganske dårlig lagt opp! Ho som e programleder burde ikke ha vært programleder. Følte at alt ho sa, bare va manus....Og ble nesten flau over det ho sa, fordi det er noe alle vet fra før. Si noe vi IKKE vet ;D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå