Dudgutt Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 Hey skal skjøpe meg data, så jeg trenger lit hjelp til noen ideer, skal ha flatskjerm, noen som vet om noen sider jeg kan lette litt på? hadde være veldig snilt av deg vist du kunne hjelpe
My Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 www.elprice.no og www.amentio.no er i hvertfall de som er en av de billigste nettbutikkene...
Dudgutt Skrevet 24. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2006 Tusen takk My Er det flere som vet om noen andre ?
Gjest gjesta Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 Sjekk ut tester på hardware.no og dinside.no
Gjest gjesta Skrevet 25. september 2006 #7 Skrevet 25. september 2006 Og så må du vite hva du skal bruke pc'n til. Spillpc'er er gjerne de dyreste. Godt grafikkort koster fort noen tusen og du bør ha godt med minne. Flatskjermen din bør ikke være av de dårligste. Komplett kan hjelpe deg å sette i sammen en pc som de bygger for deg. På forumet på hardware.no finnes det nok av nerder og entusiaster, inkl. min sønn
Gjest gjest1 Skrevet 26. september 2006 #8 Skrevet 26. september 2006 Dersom du går inn i en dataforretning og forteller dem hva du skal bruke maskinen din til og hvor mye penger du ønsker å bruke på den, så kan de sikkert være behjelpelig med å bygge en PC til deg. Da kan du velge de komponentene du vil ha alt etter kvalitet, pris og ytelse.
Dudgutt Skrevet 26. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 26. september 2006 hehe, tusen takk alle sammen dere er til stor hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå