Gjest Frk. Grønn Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 Har diskutert litt frem og tilbake med både jente- og guttekompiser om sniklesing av typiske jente-/gutteblader, og noen mener det er flaut å lese et blad myntet på det motsatt kjønn, mens andre synes det er helt normalt. Hva er dine vaner når det kommer til dette?
Gjest Skya Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 Ja, jeg leser gjerne ViMenn om jeg finner et. Synes det er mange bra artikler i det bladet.
Gjest Blanca Skrevet 23. september 2006 #3 Skrevet 23. september 2006 Jeg sniker ikke, jeg leser. Synes ikke det er det minste flaut å lese i Vi Menn, Mann, Fhm og lignende.
Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2006 #4 Skrevet 23. september 2006 Her i huset er det vel heller motsatt. Mannen leser ikke blader (utenom Jakt&Fiske og Teknisk Ukeblad), og jeg kjøpte akkurat hans livs første FHM til ham. Han ser sikkert i mine blader av og til, også.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 23. september 2006 #5 Skrevet 23. september 2006 Er jeg hos kjæreste/kompis og det ligger manneblader fremme, såklart jeg blar litt. Og når jeg var sammen med eksen delte jeg stue med 9 andre jenter, så det lå alltid masse cosmopolitan framme. Hver gang han var på besøk å måtte sitte å vente litt, fant jeg han med nesa i et av de. "Ikke les sånne blader, vennen, du får bare dårlig selvtillit" sa jeg
Gjest Gjest1 Skrevet 23. september 2006 #6 Skrevet 23. september 2006 Vi Menn er interessant, og hadde det ikke vært for puppebildene kunne jeg kjøpt det selv. Hvorfor lager de ikke så interessante blader for damer? Hvorfor er vi forpliktet til å være interessert i bare shopping, moter og kjærlighetsproblemer?
Gjest Catwoman Skrevet 24. september 2006 #7 Skrevet 24. september 2006 Hvorfor lager de ikke så interessante blader for damer? Hvorfor er vi forpliktet til å være interessert i bare shopping, moter og kjærlighetsproblemer? Samme har jeg lurt på. Sambo abbonerer på vi menn så jeg blar gjennom det hver uke - og leser det jeg finner interessant. Står ofte mye bra artikler der, type artikler som aldri finnes i dameblader.
lillesky Skrevet 24. september 2006 #8 Skrevet 24. september 2006 Pappan til sambo har alltid Vi Menn, så jeg leser det der.
Gjest Frk Åberg Skrevet 24. september 2006 #9 Skrevet 24. september 2006 Samboeren kjøper aldri manneblader (kun fagblader og utenlandske nyhetsmagasiner, hvor jeg leser det sistnevnte). Men jeg har en bror som ofte kjøper FHM, Mann o.l. Syns det er litt underholdende, så leser det når jeg er hos ham, men er ikke flau over det i det hele tatt. Det eneste er kanskje at samboeren blir litt flau over meg, spesielt siden han ikke finner interesse for det selv (han syns noen ganger det er litt flaut å ikke like typiske manneting).
Gjest Frk. Grønn Skrevet 24. september 2006 #10 Skrevet 24. september 2006 Hvorfor lager de ikke så interessante blader for damer? Hvorfor er vi forpliktet til å være interessert i bare shopping, moter og kjærlighetsproblemer? ← Helt enig!
Wonders Skrevet 24. september 2006 #11 Skrevet 24. september 2006 Jo da det lages masse bra for damer! Vi leser hverandres blader. Jeg kjøper People Magazine og National Enquier, illustrert vitenskap, interiør blader osv og han leser de. Han kjøper ikke vi menn osv, men om jeg har mulighet, klart jeg leser det. Han leser ikke hår-bladene mine, eller kort/og stemplebladene mine. Også får neil-bladene mine være i fred...Går vel mere på intresse enn skam vel...
Gjest Norwegian Blue Skrevet 24. september 2006 #12 Skrevet 24. september 2006 Jo da det lages masse bra for damer! Eller bare helt generelt. Jeg leser sjeldent "dameblader", men filmblader og hesteblader, fordi det interesserer meg. Det finnes MASSE blader der ute, og noe for en hvert, ihvertfall hvis du inkluderer utenlandske blader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå