My Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 Da The 4400 gikk på tv prøvde jeg å følge med på serien. Men jeg syns bare hele konseptet bare var dumt. De dro det ut i det lange og brede, bla bla bla BLÆ! Ikke ble det noe mer spennende heller.... Altså 4400 mennesker kom plutselig tilbake etter å ha vært borte i x-antall år. Noen hadde fått overnaturlige evner osv. Men kom det egentlig en konklusjon? Ble de ikke kidnappet av noen folk fra fremtiden? Oppgaven deres skulle være "to save the earth" eller no sånt tull?
Litt Lost Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Jeg har bare sett de to første sesongene. Synes serien var veldig bra til å begynne med, men så dro den litt ut og nå synes jeg den er helt grei. Alle fikk sine evner ja, en del av et puslespill for å kunne redde jorden. Sånn som hun som endte på sinnsykehuset og skulle skape denne figuren - slik at han ene på sykehuset skulle bli "normal" og kunne gjøre slik at menneskene skulle få disse evnene når de ble hentet fra fortiden og inn i fremtiden før de kom til nåtiden. Alt hadde en mening, selv det tilsynelatende meningsløse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå