Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 Fordi jeg lo så mye at jeg grein, muligens i 5 minutter, jeg vet ikke Et eller annet med denne scenen trigget latteralarmen noe så grundig http://www.youtube.com/watch?v=VpZePwr5SHI Jeg lo bare jeg tenkte på det i dag morges og hele dagen, lo lo lo slik! Jeg får det ikke bort! Og hva er morsomt med det hahahhaha hjælp
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 23. september 2006 #3 Skrevet 23. september 2006 Jaaa ikke sant Jeg turte ikke se på linken da jeg skulle poste den her engang, så jeg slapp enda et latteranfall ;D
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #4 Skrevet 23. september 2006 Har ikke sett episoden, men klippet var jo råbra. Men man må kanskje kjenne til WS (og musikkvideoene deres?) for å ta humoren? Vanskelig å forklare hva som var morsomt, men det er jo litt "på kornet"/parodi som gjør det morsomt.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 23. september 2006 #5 Skrevet 23. september 2006 Jupp! Husker jeg så den på svisj helt tilfeldig en dag og huska trommedama! Ble helt satt ut da plutselig bart begynner å kopiere trommene sine bortover :D Og han bussjåføren "Whooa trippy!" Hihi ;D Tror det er den nyeste episoden, for vi lasta den ned så! Kan så klart ikke høre sangen uten å flire nå
Gjest Tanita Skrevet 23. september 2006 #6 Skrevet 23. september 2006 Kommer til å le meg ihjel neste gang jeg ser musikkvideoen dems!
Gjest Tweek Skrevet 24. september 2006 #7 Skrevet 24. september 2006 Haha, vi så den episoden når den kom, det er sykt vittig Men vet dere åssen sang det er som er paroidert, for den er fet!
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 24. september 2006 #8 Skrevet 24. september 2006 The white stripes - the hardest button to button sitter og hører på den nå jeg Let's kick his ass
Gjest Gjesta Skrevet 24. september 2006 #10 Skrevet 24. september 2006 Og hva er morsomt med det hahahhaha hjælp Har ikke snøring Jeg dro litt på smilebåndet da katta stappa de to musene i øra, men asså.....hæ? :klø:
Wonders Skrevet 24. september 2006 #11 Skrevet 24. september 2006 Det er så typisk mannfolk, denne tegneserien har jeg fått respekt av. De tar opp aktuelle saker, og det er underholdende noen ganger. Før var jeg helt anti, men etter at typen ser på dvd hver kveld får jeg sett litt innimellom, hihi
Christiane Skrevet 24. september 2006 #12 Skrevet 24. september 2006 Det klippet var keegt. Utvilsomt.
Gjest Tweek Skrevet 24. september 2006 #13 Skrevet 24. september 2006 Mhm, keegt, akkurat det det var. Er keegt noe dere "kule sier" For vi normale folk sier ikke keegt, for en teit ting å si! The simpsons er meningsløst klassisk, og jeg har sett dårlige kjedelige episoder, og jeg syntes family guy er gøyere. Men akkurat som south park tar simpsons opp ting og paroiderer amerikanse ting, og setter det litt på spissen og gjør noe morsomt ut av det !
Gjest Tanita Skrevet 24. september 2006 #14 Skrevet 24. september 2006 Family guy er også gøy, men de tar det litt lengre... http://www.youtube.com/watch?v=jV4gqKFUC1o
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 25. september 2006 #15 Skrevet 25. september 2006 Noen hadde kommentert klippet jeg la ut på youtube som herming etter family guy... men det gjør ikke meg noe, jo lengre de drar den, jo bedre! Familiehygge og moral får vi med Bob Saget og Patrick Duffy, trenger fan ikke mer!
Gjest seroxata Skrevet 25. september 2006 #16 Skrevet 25. september 2006 HAHAHAHAHAHH!!!! den var genial !!!
Christiane Skrevet 25. september 2006 #17 Skrevet 25. september 2006 Mhm, keegt, akkurat det det var. Er keegt noe dere "kule sier" For vi normale folk sier ikke keegt, for en teit ting å si! ← Ja. Det er et av de mange ordene vi bruker på de hemmelige møtene våre, hvor vi snakker nedsettende om "dere normale folk"
Gjest gjesta Skrevet 25. september 2006 #18 Skrevet 25. september 2006 Jeg syntes ikke det var noe gøy, jeg... Men jeg er vanligvis glad i Simpsons.
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #19 Skrevet 25. september 2006 The simpsons er meningsløst klassisk, og jeg har sett dårlige kjedelige episoder, og jeg syntes family guy er gøyere. ← Family guy er også gøy, men de tar det litt lengre... http://www.youtube.com/watch?v=jV4gqKFUC1o ← Hm? Snakker dere om Plagio Plagerissimo?
FrøkenJuliet Skrevet 25. september 2006 #20 Skrevet 25. september 2006 Simpsons er kjempegøy.. bedre enn Famlily Guy, synes nå jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå