Gå til innhold

Jeg begynte å grine av the simpsons i går

Anbefalte innlegg

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Fordi jeg lo så mye at jeg grein, muligens i 5 minutter, jeg vet ikke :( Et eller annet med denne scenen trigget latteralarmen noe så grundig

http://www.youtube.com/watch?v=VpZePwr5SHI

Jeg lo bare jeg tenkte på det i dag morges og hele dagen, lo lo lo :hoho: slik! Jeg får det ikke bort! Og hva er morsomt med det hahahhaha hjælp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaa ikke sant :legrine: Jeg turte ikke se på linken da jeg skulle poste den her engang, så jeg slapp enda et latteranfall ;D

Skrevet

Har ikke sett episoden, men klippet var jo råbra. :ler:

Men man må kanskje kjenne til WS (og musikkvideoene deres?) for å ta humoren? Vanskelig å forklare hva som var morsomt, men det er jo litt "på kornet"/parodi som gjør det morsomt.

Skrevet

Jupp! Husker jeg så den på svisj helt tilfeldig en dag og huska trommedama! Ble helt satt ut da plutselig bart begynner å kopiere trommene sine bortover :D Og han bussjåføren "Whooa trippy!" Hihi ;D

Tror det er den nyeste episoden, for vi lasta den ned så! :engel:

Kan så klart ikke høre sangen uten å flire nå :ler:

Skrevet

Kommer til å le meg ihjel neste gang jeg ser musikkvideoen dems! :ler:

Skrevet

Haha, vi så den episoden når den kom, det er sykt vittig :hoho:

Men vet dere åssen sang det er som er paroidert, for den er fet!

Skrevet

The white stripes - the hardest button to button

sitter og hører på den nå jeg :engel:

Let's kick his ass :hoho:

Skrevet
Og hva er morsomt med det hahahhaha hjælp

Har ikke snøring :overrasket:

Jeg dro litt på smilebåndet da katta stappa de to musene i øra, men asså.....hæ? :klø:

Skrevet

Det er så typisk mannfolk, denne tegneserien har jeg fått respekt av. De tar opp aktuelle saker, og det er underholdende noen ganger. Før var jeg helt anti, men etter at typen ser på dvd hver kveld får jeg sett litt innimellom, hihi

Skrevet

Mhm, keegt, akkurat det det var.

Er keegt noe dere "kule sier"

For vi normale folk sier ikke keegt, for en teit ting å si!

The simpsons er meningsløst klassisk, og jeg har sett dårlige kjedelige episoder, og jeg syntes family guy er gøyere.

Men akkurat som south park tar simpsons opp ting og paroiderer amerikanse ting, og setter det litt på spissen og gjør noe morsomt ut av det !

Skrevet

Noen hadde kommentert klippet jeg la ut på youtube som herming etter family guy... men det gjør ikke meg noe, jo lengre de drar den, jo bedre! Familiehygge og moral får vi med Bob Saget og Patrick Duffy, trenger fan ikke mer!

Skrevet
Mhm, keegt, akkurat det det var.

Er keegt noe dere "kule sier"

For vi normale folk sier ikke keegt, for en teit ting å si!

Ja. Det er et av de mange ordene vi bruker på de hemmelige møtene våre, hvor vi snakker nedsettende om "dere normale folk" ;)

Skrevet

Jeg syntes ikke det var noe gøy, jeg... Men jeg er vanligvis glad i Simpsons.

Skrevet

Simpsons er kjempegøy.. bedre enn Famlily Guy, synes nå jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...