Gjest Ola Skrevet 17. januar 2003 #1 Del Skrevet 17. januar 2003 xxx yyy ble i Skien og Porsgrunn tingrett funnet skyldig i å ha kvalt og drept kona Gry Hosein i januar 2001. Tipper dere støtter dette også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2003 #2 Del Skrevet 17. januar 2003 STØTTER DET? selvfølgelig gjør jeg ikke det i hvertfall! folk med litt oppi topp boksen forstår jo at 1+1=2, selvfølgelig er jo han den skyldige... hvem ellers? men jeg tror jo ikke at han blir løslatt for alltid, bare vent til i høst, da vil han få livsvarig fengsel! heldigvis, og takk og pris for rettferdighet her i verden! de mangler bare tekniske bevis, og det vil de finne..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 17. januar 2003 #3 Del Skrevet 17. januar 2003 hæ? har de løslatt han? hvor står det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Khalid Hagen Skrevet 17. januar 2003 #4 Del Skrevet 17. januar 2003 Det kan godt tenkes at mannen er skyldig, og det kan til og med godt tenkes at han får en rettskraftig dom når lagretten sier sitt en gang til høsten. MEN samtidig har han omtrent satt norgesrekord (og DET er du vel skeptisk til, Ola, at utlendinger setter norgesrekorder... ) i varetektstid, og jeg er tilbøyelig til å være enig i at så lang varetekt er et umenneskelig inngrep. Dessuten har jeg en smule tiltro til rettssystemet vårt, og jeg tror ikke akkurat løslatelsen i lagretten er et utslag av verken "slipp fangene fri, det er vår" eller "heisann-hoppsann,-nå-er-det- helg-og-nå-vil-vi-jammen-være-snille-med-en-utlending-slik-at-ola-får-ut-litt-eder-og-galle-på-kg!" Heheh - nå blir jeg sikkert slaktet og får ingen nye medlemmer i partiet mitt! Men dog; hva hvis han faktisk ikke har gjort det? Jeg for min del tror han er skyldig som f..., men hva hvis..? For ordens skyld; jeg jobber i fengselsvesenet, er hvit og renraset og har ikke nydt hallisunogener eller andre festlige ting i hele dag! GOD HELG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2003 #5 Del Skrevet 17. januar 2003 Hei khalid Hagen! merkelig navn men.... Selvfølgelig kan det være en liten og den er liten! mulig het for at han ikke har gjort dette mot kona si.... men hvem i huleste skulle ellers da ha gjort det?? et mord er en veldig alvorlig ting, og folk som er psykisk stabile og tenker før man gjør ting, gjør ikke slike ting! Ingen normale mennesker ville finne på å drepe et annet menneske, til det er mennesker altfor egoistiske, man vil ikke ha friheten redusert pga. en tabbe! Og folk som DREPER andre, er enten unormale, eller normale, men har tendens til å klikke, den siste kategorien er veldig vanlig, og kan føre til mord, der tror jeg mannen til denne kona hører inn under.... Ingen normale mennesker vil drepe et annet menneske hvis man ikke oppnår noe med det selv, og jeg tipper at mannen til dette kvinnemennesket følte at han MÅTTE gjøre noe..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Khalid Hagen Skrevet 17. januar 2003 #6 Del Skrevet 17. januar 2003 PSSSST! Navnet mitt er nok et pseudonym, ja. Ellers var det 40 drapssaker i fjor, med andre ord mange folk som gjorde unormale ting i en unormal situasjon. Jeg har snakket med tilstrekkelig mange drapsdømte og -siktede til å vite at det ikke er én mekanisme som slår inn. Ganske skremmende, faktisk... - tenk på hvor mange av de drapsdømte som i utgangspunktet har vært "normale, snille mennesker" og/eller "gode, rolige naboer" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 18. januar 2003 #7 Del Skrevet 18. januar 2003 Jah. Så denne overskriften og måtte selff sjekke det i Telemarksavisa. Jeg tror han kommer til å rømme. Det KAN være et lite fnugg av sjanse for at han er uskyldig, men jeg tror likevel alt peker mot ham. I det hele tatt, en ekkel sak og jeg håper den snart er over.... Glad de har jevnet Gamals gamle sjappe med jorden. Skyldig eller ikke,- det er noe skummelt over stedet synes jeg. Diva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 18. januar 2003 #8 Del Skrevet 18. januar 2003 Hmm.. Jeg tror han er uskyldig. Aldri trodd noe annet heller. Men en ting der skal huske på. Han er ikke frikjent, men LØSLATT! Herregud! Kan dere tenke dere hvordan det er å være i varetekt i over to år?! Det er jo mennesker vi har med å gjøre. Hvorfor skal han behandles forskjellig fra alle andre mennesker? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. januar 2003 #9 Del Skrevet 18. januar 2003 Til jordbær: hun som ble drept blir ikke vekket til live etter to år, ikke får hun permisjon og ikke blir hun "løslatt" på halv tid. Likhundene markerte i grillen til Hussain... Du tror vel ikke at han er uskyldig? Nordmenn (spesielt kvinnene) er utrolig naive. HUSSAIN er dømt for å ha drept henne og fikk kun 7 år. Mao. løslatelse etter 3-4 år. 3-4 år for å drepe en menneske - ikke rart enkelte gjør det. Hva med de som ble drept - er ikke de mennesker? Alle de fikk dødsstraff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 18. januar 2003 #10 Del Skrevet 18. januar 2003 Til jordbær: hun som ble drept blir ikke vekket til live etter to år, ikke får hun permisjon og ikke blir hun "løslatt" på halv tid. Likhundene markerte i grillen til Hussain... Du tror vel ikke at han er uskyldig? Nordmenn (spesielt kvinnene) er utrolig naive. HUSSAIN er dømt for å ha drept henne og fikk kun 7 år. Mao. løslatelse etter 3-4 år. 3-4 år for å drepe en menneske - ikke rart enkelte gjør det. Hva med de som ble drept - er ikke de mennesker? Alle de fikk dødsstraff. Norge er et fritt land og man har LOV til å ytre meningene sine. Jeg er verken dum eller blind, men jeg har rett til å ha mine egne meninger om denne saken også. IKKE glem at det er første gangen i norges historie noen blir dømt for drap med en likhund som det eneste beviset! (det er ikke akkurat mye..) Men som sagt. Meninger er meninger, så jeg gidder ikke en gang å kommentere "kvinner er naive," for jeg vet hvor trege sånne trek*ker som deg er. (Jeg er nordlendning og har rett til å si det ordet. Det ble fastsatt i retten for noen år tilbake) La oss alle gå tilbake til urstadiet der mannen er ute og jakter på middagen og kvinner passer barna, slik at verden blir fri for personer som dreper folk og naive damer! (Det var det du mente med innlegget ditt, var det ikke? Og hva kan den snoppen mellom stortærne dine så mye bedre enn oss? For det er faktisk den som skiller kvinner og menn, er det ikke?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 18. januar 2003 #11 Del Skrevet 18. januar 2003 Jeg vet ikke hva jeg skal tro egentlig ... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå