Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså kjøper dere utstillingsprodukter? Og hadde dere kjøpt ting som elektriske artikler uten esker??

Har fått med meg at mange av elektrobutikkene kaster tomeskene til utstillingsproduktene sine, selv gjør ikke den butikken jeg jobber i det, men synes det hele virker så rart...

Personlig så er jeg litt betenkt til utstillinger og hadde hvertfall ikke kjøpt noe om det ikke hadde vært eske til det...

Hva med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke kjøpt utstillingsprodukter med mindre det var en betydelig redusert pris for varen.

Skrevet

Vi kasta heller ikke esker der jeg jobba, men det var ikke mange som ville ha esken heller. Og bruksanvisning. Men en vannkoker feks er ganske greit selv uten bruksanvisning.

Med prisavslag hadde jeg ikke hatt betenkligheter til å kjøpe utstilling. Uten eske, sen skal jo bare kastes uansett.

Om det skulle vært gave ville jeg ikke kjøpt utstilling om jeg fikk med esken heller. Det syns lett at produktet har vært oppe av esken oftes.

Skrevet

Min erfaring fra jeg jobbet i butikk er at det er mange som gjerne vil ha utstillingsvarer, selv uten originalemballasje. Til og med utstillingsvarer med "utstilling" skrevet på med sprittusj, og et klistremerke med "utstilling- ikke til salgs" på var ettertraktede!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...