Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 Hvite eller brune strømper til off white kjole? Hva hadde dere?? Synes det er mest naturlig med brunt, men innbiller meg at det er "vanlig" med hvite. Skal forøvrig ha strømpebukse, og ikke stay ups.
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 Jeg skal ha svarte, men så skal jeg da ikke ha off white kjole heller.
Kykkelikokos Skrevet 23. september 2006 #3 Skrevet 23. september 2006 Jeg skal mest sannsynlig ikke ha strømpebukse i heletatt, men synes ikke hvite strømpebukser er noe pent. Tror jeg hadde tatt hudfarget.
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #4 Skrevet 23. september 2006 ingen strømper her heller, ser ikke vitsen (gifter meg på sommeren) og synes det er penere uten. Bruker heller litt eksta penger på å smøre bena godt de siste ukene så de blir ekstra pene :D
Susan Sto Helit Skrevet 23. september 2006 #5 Skrevet 23. september 2006 Hadde Ivory strømper til ivory kjole. Men det er helt opp til hva du ønsker selv. Syntes det var penere når korsett, kjole og sko hadde samme fage som strømpene. (Var glad jeg ikke hadde strømpebukse! Hadde bare gjort doturene ekstra vanskelige. løftet skjørtet, og trakk bare trusa over stømpeholderene. )
Havfrua Skrevet 24. september 2006 #6 Skrevet 24. september 2006 Jeg syns det er penest med hudfarget strømpebukse, så som du ser så er det jo egentlig bare en smakssak.
Majabeth Skrevet 24. september 2006 #7 Skrevet 24. september 2006 Jeg lurer på om jeg skal la være å bruke strømper. Er det noen ulemper med det? Tenker på sånt som at lårene gnisser mot hverandre hele dagen?
Susan Sto Helit Skrevet 24. september 2006 #8 Skrevet 24. september 2006 Jeg lurer på om jeg skal la være å bruke strømper. Er det noen ulemper med det? Tenker på sånt som at lårene gnisser mot hverandre hele dagen? ← Hvis du ikke bruker strømper kan det kanskje være litt greit medlitt talkum mellom lårene for å unngå gnissing. Men dette med strømper eller ikke er helt opp til hva du liker selv.
MarianneHR Skrevet 24. september 2006 #9 Skrevet 24. september 2006 Jeg synes det kommer litt an på hvordan sko man har, om man velger hvite (ivory, off white) strømper eller hudfarget. Jeg hadde ivory stay-ups, passet best til mine sko og kjole. Prøvde flere farger og valgte det som jeg syntes ble penest.
Gjest bolle Skrevet 25. september 2006 #10 Skrevet 25. september 2006 Jeg hadde ikke strømper. Merket ingen ulemper med det (ikke lår som gnisset eller noe.) Jeg hadde veldig gode sko, men om man har stive sko så får man kanskje lettere gnagesår.... (usikker).
minemor Skrevet 25. september 2006 #11 Skrevet 25. september 2006 Vil ha røde stay ups...vilha vilha vilha!!!
090607 Skrevet 26. februar 2007 #12 Skrevet 26. februar 2007 Dytter denne da jeg lurer på det samme. Skal dere ha strømpebukse, stockings eller ingenting? Jeg har ivory-farget sko, og de er tette på tuppen.
Kykkelikokos Skrevet 26. februar 2007 #13 Skrevet 26. februar 2007 Jeg skal ha stay-ups (har korsett med feste..), men har blitt litt usikker på om jeg skal ha hvite eller hudfarget.. korsettet er helt hvitt..
*Emma* Skrevet 26. februar 2007 #14 Skrevet 26. februar 2007 Jeg syns egentlig det er penest med brune/naturfargede ben....men siden bena mine kun skal synes etter at kjolen er av syns jeg det er lekrere med undertøy og strømper i samme farge... Derfor.....hvit truse og hvite strømper
Malama Skrevet 26. februar 2007 #15 Skrevet 26. februar 2007 Om bena skulle synes hadde jeg nok valgt noe "hudfarget" ja, men i likhet med *Emma* satser jeg på at de stort sett bare synes etter at kjolen kommer av, og da velger jeg nok hvitt. synes en brud "skal" ha hvitt undertøy, og det inkluderer strømpene. (mener ikke at alle andre må det, men en brud har det i mine øyne, og da vil altså JEG ha det, fordi det er slik jeg ser for meg at det skal være, for meg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå