Gå til innhold

Nå har jeg også slettet tlf.nummeret hans...

Anbefalte innlegg

Gjest Jenta i Bergen
Skrevet

Ja, så nå er det gjort. Jeg er så lei meg...så lei av alt som har med ham å gjøre. Kommer nok aldri til å forstå meg på ham. Han gjorde så mye dumt og jeg gjorde også mine feilsteg ved å unngå å si ifra til ham, men jeg elsket ham til tross for alt.

Nå må jeg lære meg å være singel igjen. Det betyr ikke at jeg skal flørte vilt og ligge rundt med "alle og enhver". Det er ikke min stil. Jeg vil så gjerne bli lykkelig igjen. Finne igjen meg selv og bli den jeg var før jeg traff ham for 4 år siden. Samtidig er det sårt å tenke på at jeg har mistet ham. Kanskje han kommer tilbake, kanskje ikke. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Vi hadde et midlertidig avstandsforhold, men han flytter til mitt hjemsted neste år. Skal jeg gå videre md livet mitt, eller skal jeg vente på at han kommer tilbake og se hva som skjer?

Orker ikke tanken på at han skal møte andre og gå videre, når jeg fortsatt sliter. Samtidig har han jo all rett til å gjøre det. Det har vel jeg også, men jeg orker ikke å involvere meg med andre nå.

Takk og pris for dette forumet...Veldig fint å kunne lufte tankene sine her! Jeg vet at jeg har en lang og tung vei å gå. Det verste er at vi elsker hverandre fortsatt.

Takk til dere som orket å lese dette. Nå vil jeg bare legge meg ned og sove...Jeg er så sliten, så sliten :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Føler meg deg :klem:

Jeg har nå sletta min eks fra telefonlista, msnlista og på blink. Og siden vi også hadde avstandsforhold før vi slo opp, ser jeg ikke noe til han heller. Tror det er for det beste. Og det han han ikke tar kontakt selv viser jo at han har tatt steget videre og at jeg også burde det. Men det er vondt å vite at ikke betyr noe lenger. På en måte håper jeg han ta kontakt fordi han savner meg, meng tror nok ikke jeg kan bli sammen med ham igjen uansett. Livet må gå videre. :/ Jeg er heller ikke typen til ONS og partyparty, så jeg får vel bare være tålmodig å håpe den rette dukker opp.

Det er en tung og lang vei, men prøv å tenk på det at den blir lettere og lettere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...