Gjest Gjest_S_* Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 Hvilke egenskaper setter du høyest hos en du kan tenke deg å være med?
Shanka Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 Han må være spesiell.. (Ikke være sånn modellpen som mange gutter er) Han må ha noe særegent i utseende og væremåten.. Videre må han være omtenksom og snill, men samtidig ha gode egne meninger! For at jeg videre skal kunne forelske meg totalt, så må han også være litt interessert i meg(vise meg litt interesse) for at jeg skal "gidde" å fortsette!
Gjest Gjest_Maya_* Skrevet 23. september 2006 #3 Skrevet 23. september 2006 Det som betyr noe for meg i innledningsfasen, er at jeg vet helt sikkert at mine følelser er gjengjeldt. At det ikke finnes noe "grums" å forholde seg til. At jeg aldri er i tvil om at han ringer meg/holder avtaler/har lyst å treffe meg- ofte. For hvis ikke dette er tilstede, så vet jeg innerst inne at jeg bør glemme ham og gå videre, selv om det er vondt. Dette i tillegg til alle de personlige egenskapene som jeg setter pris på:- at han er snill,ærlig,respektfull og innehar alt det som jeg verdsetter hos en mann.
Gjest Neffi Skrevet 23. september 2006 #4 Skrevet 23. september 2006 (endret) Han må väre interessant, väre "et bra menneske" - ha de grunnkvaliteter jeg söker i en partner, väre seg venn eller kjäreste. Også må han törre å gi meg det jeg vil ha. Endret 23. september 2006 av Neffi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå