Gjest Grønn Frosk Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 Heisann! Nå har jeg og mannen bestemt oss for å begynne prøvingen Så derfor sniker jeg meg inn her til dere. Jeg er snart 24, han snart 26, og vi har vært gift i to år. Han har fast jobb, mens jeg jobber og er i halvveis i en bachelor-grad. Fant ut at siden Lånekassa har såpass gode permisjonsordninger, så kunne vi like greit benytte oss av det. Det kan være vanskelig å finne jobb i det yrket jeg utdanner meg til, så ventetiden kunne blitt veldig lang ellers. Det har blitt født mange småbarn i familien i løpet av denne sommeren, så jeg er lovt alt av klær og utstyr om jeg "bare blir gravid snart" . Så da må jeg jo gjøre det jeg får beskjed om
Scorpina Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 Med så mange frosker synes jeg det er på sin plass å jevne ut med en liten søt skorpion også LYKKE til Grønn Frosk! Håper du får 2 BLÅ sooooon baby sooon :-D
Gjest Grønn Frosk Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 Tusen takk, Frida Frosk og Scorpina Klart vi frosker må prøve! Håper bare jeg ikke får så mange unger i første omgang som froskene gjør... og søte, små skorpioner er jo alltid hyggelige!
Glossy Skrevet 24. september 2006 #5 Skrevet 24. september 2006 Masse lykke til.. Håper det klaffer fort!!
Gjest Cosmic Girl Skrevet 24. september 2006 #6 Skrevet 24. september 2006 Lykke til Grønn Frosk! Blir morsomt å følge deg. Jeg er på Oktober-lista som PP1, så med deg er vi 2. Jeg krysser fingre og tær for oss begge
Gjest Grønn Frosk Skrevet 24. september 2006 #7 Skrevet 24. september 2006 Så gøy at vi er to førstegangsprøvere Blir ekstra gøy med å følge hverandre opp da!
smile Skrevet 24. september 2006 #8 Skrevet 24. september 2006 hit!!! Veldig spennende periode dere går inn i!!!
Gjest Grønn Frosk Skrevet 24. september 2006 #9 Skrevet 24. september 2006 Tusen takk! Vi syns det er kjempespennede, vi og. Var akkurat ute på trappa og tok min siste "kose-røyk" (om det finnes noe slikt). Har ikke lyst til å forstette med røyking igjennom prøvingen, for jeg har lest at det vanskeligere å bli gravid da. Samtidig tror jeg det er vanskeligere å slutte å røyke om man blir gravid dersom man gjør det under prøvingen og. Føler meg veldig flink
Catus Skrevet 24. september 2006 #10 Skrevet 24. september 2006 Velkommen hit, Grønn Frosk! Vi begynner visst å bli noen dyr her inne nå. Selv om jeg egentlig ikke helt vet om jeg er fulg (bippe) eller katt (avatar). Litt artsforvirra, jeg.. Men lykke til med prøvingen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå