Gå til innhold

Snike meg inn...

Anbefalte innlegg

Gjest Grønn Frosk
Skrevet

Heisann! Nå har jeg og mannen bestemt oss for å begynne prøvingen :)

Så derfor sniker jeg meg inn her til dere.

Jeg er snart 24, han snart 26, og vi har vært gift i to år. Han har fast jobb, mens jeg jobber og er i halvveis i en bachelor-grad. Fant ut at siden Lånekassa har såpass gode permisjonsordninger, så kunne vi like greit benytte oss av det. Det kan være vanskelig å finne jobb i det yrket jeg utdanner meg til, så ventetiden kunne blitt veldig lang ellers.

Det har blitt født mange småbarn i familien i løpet av denne sommeren, så jeg er lovt alt av klær og utstyr om jeg "bare blir gravid snart" :ler: . Så da må jeg jo gjøre det jeg får beskjed om ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med så mange frosker synes jeg det er på sin plass å jevne ut med en liten søt skorpion også :sjarmor:

LYKKE til Grønn Frosk! Håper du får 2 BLÅ sooooon baby sooon :-D

Gjest Grønn Frosk
Skrevet

Tusen takk, Frida Frosk og Scorpina :)

Klart vi frosker må prøve! Håper bare jeg ikke får så mange unger i første omgang som froskene gjør... ;)

og søte, små skorpioner er jo alltid hyggelige!

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Lykke til Grønn Frosk!

Blir morsomt å følge deg. Jeg er på Oktober-lista som PP1, så med deg er vi 2.

Jeg krysser fingre og tær for oss begge :)

Gjest Grønn Frosk
Skrevet

Så gøy at vi er to førstegangsprøvere :)

Blir ekstra gøy med å følge hverandre opp da!

Skrevet
:velkommen: hit!!! Veldig spennende periode dere går inn i!!! :hoppe:
Gjest Grønn Frosk
Skrevet

Tusen takk! Vi syns det er kjempespennede, vi og. Var akkurat ute på trappa og tok min siste "kose-røyk" (om det finnes noe slikt). Har ikke lyst til å forstette med røyking igjennom prøvingen, for jeg har lest at det vanskeligere å bli gravid da. Samtidig tror jeg det er vanskeligere å slutte å røyke om man blir gravid dersom man gjør det under prøvingen og. Føler meg veldig flink :ler:

Skrevet

Velkommen hit, Grønn Frosk! Vi begynner visst å bli noen dyr her inne nå. Selv om jeg egentlig ikke helt vet om jeg er fulg (bippe) eller katt (avatar). Litt artsforvirra, jeg.. :ler:

Men lykke til med prøvingen!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...