Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter en bok som heter "barn312", forfatteren heter Hans-Ulrich Horster.

Jeg har lett på en del antikvariater, men forslag mottas med stor takk :bukke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott!!, takk skal du ha :)

Trodde jeg hadde lett "over alt" jeg nå :sjenert:

Skrevet

Den boken er veldig bra! Hadde den jeg også, men tror noen lånte den og glemte å levere den tilbake. Håper du finner den!

Skrevet

Trenger du å kjøpe den eller bare låne den? For de har den på veldig mange biblioteker.

Skrevet
Trenger du å kjøpe den eller bare låne den? For de har den på veldig mange biblioteker.

Jeg må kjøpe den :)

Min mor snakker om denne boken stadig vekk. Jeg ville bare kjøpe den som en overraskelses gave :)

Skrevet
Hva handler boka om? Ble nysgjerrig jeg nå.  :)

Jeg vet ikke :ler:

Det er min mor som snakker om denne "hele tiden"

:)

Skrevet

Den handler om et barn som kommer vekk fra foreldrene sine under andre verdenskrig, tror hun var et saant Roede Kors-barn, de tok vare paa mange barn og gav dem nummer, derav tittelen "Barn 312". Husker ikke detaljene, men det er nok veien tilbake til foreldre hennes, iblandet litt drama.

Skrevet

Jeg vet jeg har denne boken i bokhylla mi hjemme hos foreldrene mine (bøker jeg ikke tok med da jeg flytta ut).

Er den verdt å lese altså??

Skrevet
Jeg vet jeg har denne boken i bokhylla mi hjemme hos foreldrene mine (bøker jeg ikke tok med da jeg flytta ut).

Er den verdt å lese altså??

I følge min mor er det det :)

Skrevet

Jeg har den på loftet hjemme hos mine foreldre. Fikk den i bokklubben elelr noe sånn jeg da, i min ungdom.

Jeg har lest den mange ganger, og den er DEFINITIVT verd å lese!

Skrevet
Jeg har den på loftet hjemme hos mine foreldre. Fikk den i bokklubben elelr noe sånn jeg da, i min ungdom.

Jeg har lest den mange ganger, og den er DEFINITIVT verd å lese!

Interessert i å selge den? :)

Skrevet

Nei, egentlig ikke, det er ei av mine favotittbøker fra barndommen, og jeg har egentlig lyst til å beholde den jeg, både for å lese den igjen og forhåpentligvis kunne la en fremtidig datter lese den om noen år... Jeg synes det er ei knallgod bok, nemlig...

sorry.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...