Gjest gjesta Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 Hei. Hva er hvit te egentlig så bra for? Syns jeg hører mye om det for tiden.
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 Hvit te er enda sunnere enn grønn te (samme virkestoffet som grønn te, bare enda bedre). Og så er det kjempegodt
Gjest Frk. Grønn Skrevet 23. september 2006 #3 Skrevet 23. september 2006 (endret) Hei. Hva er hvit te egentlig så bra for? Syns jeg hører mye om det for tiden. ← "GODE HELSEEFFEKTER Det er liten uenighet om den gode helseeffekten både grønn og hvit te gir. Listen nedenfor samler en del av de positive effektene som drikken tillegges: -Reduserte totalverdier av kolesterol -Høyere nivåer av god kolesterol (HDL) -Lavere blodtrykk og tynnere blod (redusert fare for slag) -Reduserer fare eller sannsynlighet for å dø av hjerteslag -Styrker leverfunksjonen og bidrar til å rense kroppen for gifter Sitat forkortet ihht KGs regler for materiale med kopirett. Mie (mod). Kilde: artikkel hos Klikk.no Endret 23. september 2006 av Mie
Gjest gjesta Skrevet 23. september 2006 #4 Skrevet 23. september 2006 Antioksidanter til den store gullmedalje! Jeg har smakt én type hvit te, tror det står apikos og blomster på den, og den er virkelig helt nydelig. Mild og god, og den finnes ikke bitter siden den ikke inneholder garvesyre. Namnam!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå