Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal kjøpe meg rouge så kom gjerne med tips!

(nb: ikke tilgang på YSL, Chanel og Helena Rubenstein...)

er forøvrig lys i huden med rosaskjær.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Guerlain er bra. (Chanel er favoritten, men hvis du ikke har tilgang til chanel så)

Skrevet

Jeg bruker IsaDora sin, og er fornøyd med den :) Koster under 100-lappen om jeg ikke tar feil

Skrevet

Jeg synes Maybelline har ganske mange fine rouger. Grei pris, grei kvalitet.

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Bruker også Maybelline sin, den er helt grei.

Skrevet

Maybellines ExpertWear Blush i fargen rosewood er super for de fleste hudtoner. En fin, rosatone med litt brunskjær, og uten glitter. :)

Skrevet

Hvis du er ubevandret i rouge-verdenen, synes jeg moussen fra Maybelline er fin!

Skrevet
Maybellines ExpertWear Blush i fargen rosewood er super for de fleste hudtoner. En fin, rosatone med litt brunskjær, og uten glitter. :)

Akkurat. Det er denne jeg har. Den blir bare fortrengt til fordel for Chanel de aller fleste ganger. Men det er en veldig fin, klassisk og trygg farge.

Skrevet

Jeg liker godt kremrouge, og har blant annet Clinique i fargen 105 Fashionista.

Fargen er bringebær-rosa og litt skimrende. Konstistensen er fast, og den er lett å legge jevnt på. Og lett å jusetere fargen. (Ikke ta mye på en gang)

Følger med leppepensel,så man kan bruke den på leppene også.

Annen kremrouge jeg har er: Make Up Store i fargen Rose. Praktisk liten tube, og konsistensen er fin gele som legger seg nokså jevnt på huden. Føler jeg må ha på en del for å i det hele tatt få noe farge...

Den er også en liten smule skimrende,men går helt fint ann å bruke på dagen.

Av kompakte rouge liker jeg balant annet Rimmel i fargen 101 Stone Rose. Den er litt brunrosa og jeg bruker den hvis jeg skal ha litt mer makerte kinn.

Litt shimmer, og den sitter bra på. Billig.

Body Shop og Chanel har også gode rouger som jeg har prøvd. Chanel var rådyr og selv om den var god,så føltes den ikke verdt mange hundre liksom. Jeg bruker stort sett bare billige merker når jeg kjøper rouge.

Skrevet

Make up store har bra rouge! Ikke så dyr heller, koster vel ca 125 kr. Jeg har et ferskenfarget i nyansen peach. Det er matt og ser naturlig ut.

Skrevet
Make up store har bra rouge! Ikke så dyr heller, koster vel ca 125 kr. Jeg har et ferskenfarget i nyansen peach. Det er matt og ser naturlig ut.

men da bør man bo i oslo typisk.. det gjør ikke jeg for å si det slik;)

Skrevet

de har faktisk Make Up Store andre steder enn Oslo og, believe it or not. F.eks. i Trondheim :O

Skrevet

ja ja. men uansett, erikke alle som bor i storbyer. noen lever på landet også;)

Skrevet

Om du er villig til å handle på nett, anbefaler jeg på det sterkeste Chanels rouge, og denne får du kjøpt hos Strawberrynet. Du slipper frakt og får refundert momskostnader og utlegg for forenklet tollbehandlingsgebyr.

Skrevet
Om du er villig til å handle på nett, anbefaler jeg på det sterkeste Chanels rouge, og denne får du kjøpt hos Strawberrynet. Du slipper frakt og får refundert momskostnader og utlegg for forenklet tollbehandlingsgebyr.

noen tips til farge da? er som sagt lys med rosaskjær.. bør ha en varm farge. mulig ferskentone?

Skrevet

Jeg har jo forelsket meg i NARS orgasm. Fersken farget med litt gullskjær i - jeg har lys hud. Kjøpes på ebay..

Skrevet
Jeg har jo forelsket meg i NARS orgasm. Fersken farget med litt gullskjær i - jeg har lys hud. Kjøpes på ebay..

Den er knallfin! Og sitter i timesvis, i motsetning til mange andre rouge i sminkeveska mi! ;) Jeg er også veldig fornøyd med Nars "deep throat". Denne er litt mer ferskenfarget enn Orgasm, og litt mindre skimrende. Må kjøpes på Ebay, ja...

Ellers er Maybelline et godt budsjettalternativ. :)

Skrevet

Min :hjerte:-rouge er Nymph fra Pure Luxe. Pure Luxe sier selv at den ligner Orgasm, men siden jeg ikke har prøvd sistnevnte, kan jeg ikke uttale meg om akkurat det.

Uansett, jeg er i alle fall lys som få, og Nymph er virkelig helt fantastisk på meg. Den ser overraskende naturlig ut, og ser ut til å framheve fine ting ved ansiktet mitt. Faktisk hadde jeg aldri i verden trodd en rouge kunne gjøre så mye bra for utseendet, men det viser vel bare at man ikke skal gi seg før man finner den perfekt fargen. :)

Skrevet

Clarins har bra rouge. Jeg hadde en kremrouge derifra som var knallgod!

Skrevet

Bruk rosa øyenskygger som blusher istedenfor vanlige blushere.. Farvene er mye penere, de sitter mye lengre osv. Glamrose og Cheerleader fra Make Up Store er såå fiine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...